Patrick123 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg leter etter noen gode råd til en grøsser og/eller splatter film, gjerne med en litt "partial nudity". Noe ala "Hostel", "Human Centipede" osv. Er syk (influensa altså, ikke la det bli noen forvirring her!) og kunne trengt litt lettfordøyelig underholdning i kveld. Noen man ikke må tenke så mye over. Foreslå gjerne hva som helst, bortsett fra Hostel 1 og 2, Human Centipede og alle Saw-filmene, disse har jeg allerede sett. A Serbian Film. Har vurdert den, men vet ikke om det blir hakket for drøyt. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hallo, leter etter en film som har både drama og thriller i seg. f.eks jeg likte godt Source Code og Unknown. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Shutter Island og Inception er jo fantastiske der spør du meg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hallo, leter etter en film som har både drama og thriller i seg. f.eks jeg likte godt Source Code og Unknown. Limitless. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Yoyoyoyoyo! Jeg ser etter en bra date-film. Noe som er litt rørende og feelgood men kanskje litt trist også. Ikke Hugh Grant-klissete. Type Billy Elliot eller no. Så lenge det får jenta til å trekke seg nærmere er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Juno, Mozart and the Whale, Garden State. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Personlig kunne jeg ikke fordra Juno, men skal sjekke ut de andre! Takk! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Trenger en anbefaling, eller flere, av nyere, gode (subjektivt? neida) filmer. Jeg har sett betydelig mindre film de siste årene og føler jeg kanskje har gått glipp av en del. Er lenge siden jeg så en ny film jeg tenkte var virkelig god. Altså; anbefalinger av gode filmer laget de siste (2-3) årene. Sjanger er ikke så viktig, men generelt liker jeg ikke krigsfilmer (om krigene foregår med sverd eller tilsvarende kan jeg like det). Grøssere tror jeg også vi holder oss unna. I det siste har jeg begynt å like superheltfilmer (noe jeg ikke gjorde før), eller filmer med en hovedperson som på ett eller annet vis er litt overlegen de andre. Jeg har sett det aller meste av filmer på imdb's top 250 liste, og de jeg ikke har sett har jeg sjekket ut og kommet frem til at ikke var noe for meg. Takker for svar... Endret 12. august 2011 av SKT Lenke til kommentar
internaut Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Litt av hvert: Un prophète (2009) Cell 211 (2009) Dogtooth (2009) Moon (2009) Food, Inc. (2009) A Serious Man (2009) Das Weisse Band (2009) (semi-krigsfilm, men ingen "slag") Up In The Air (2009) The Ghost Writer (2010) Hævnen (2010) Exit Through the Gift Shop (2010) Senna (2010) Kick-Ass (2010) Winter's Bone (2010) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Takk for svar. Kick-ass har jeg sett og ble ikke akkurat kjempeimponert, men grei nok underholdning. De andre skal jeg få sjekket ut. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ønsker å se en god thriller/spennings film i dag.. Helst ikke så mye eldre enn 95 : ) Forslag? Lenke til kommentar
ennj Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Gone Baby Gone The Silence of the Lambs Seven Memento Black Swan The Game Psycho og M er eldre thrillere som overgår flere av de nevnte for min del. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) hvilket forum skal jeg brukke for anbefaling av filmer og er på jakt etter filmer Endret 15. august 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 <- Det kan du bruke. Se øverst for anbefalinger. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Sett dem alle Kom gjerne med fler ; ) (kan godt være litt action thriller og) Bourne filmene er for meg helt nydelige ! men sett dem for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kunne trengt anbefaling til noen gode filmer som tar for seg road/road trip/adventure sjanger.. noen tips? Ikke noe ala Euro Trip eller annen "teenage" film (ikke Sex Drive heller). Mer i retning "Into The Wild", drama/følelser/evt noe komedie. Gjerne noe i Adventureland stil bare mer road trip.. om det er noen som skjønner seg på den Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Zodiac er en av mine favoritt filmer. Genialt spilt av alle mann og meget godt regissert. Spørsmålet er om noen av dere har en liknende film å anbefale? Trenger ikke vært likt tema, men lik type film. Håper på noen anbefalinger! Lenke til kommentar
hgb-- Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei, lurte på om noen har noen gode scifi-/tidsreise-filmer å anbefale? Det meste går, alt fra Primer til Star Wars. Filmer jeg kommer på som jeg har likt: Children of Men Blade Runner Mr. Nobody Dark City Alien(s) Primer 2001 A Clockwork Orange Stalker Eternal Sunshine of the Spotless Mind District 9 Twelve Monkeys Moon Brazil The Man from Earth K-Pax A Scanner Darkly The Fountain Planlegger allerede å se Cargo, men noen forslag utenom den hadde vært utmerket. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei, lurte på om noen har noen gode scifi-/tidsreise-filmer å anbefale? Det meste går, alt fra Primer til Star Wars. Filmer jeg kommer på som jeg har likt: Children of Men Blade Runner Mr. Nobody Dark City Alien(s) Primer 2001 A Clockwork Orange Stalker Eternal Sunshine of the Spotless Mind District 9 Twelve Monkeys Moon Brazil The Man from Earth K-Pax A Scanner Darkly The Fountain Planlegger allerede å se Cargo, men noen forslag utenom den hadde vært utmerket. Du har listet opp de fleste av mine favoritter, men her er noen forslag fra 2. hylle: Contact http://www.imdb.com/title/tt0118884/ The Quiet Earth http://www.imdb.com/title/tt0089869/ 2010 http://www.imdb.com/title/tt0086837/ Space Odyssey: Voyage to the Planets http://www.imdb.com/title/tt0395417/ Sunshine http://www.imdb.com/title/tt0448134/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå