EspenFe Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som kan anbefale komedier som faktisk er artige? Sliter med å finne, rams opp alt dere kommer på, hadde vært supert! Ha en fin helg Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Superbad og Klovn - the Movie. To av tidenes absolutt beste komedier. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Insidious. Så den i går... Hehe! Da så The Strangers er også grei om du ikke har sett den. Endret 30. juli 2011 av Cortese Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Insidious. Så den i går... Hehe! Da så The Strangers er også grei om du ikke har sett den. Hehe, har nok sett den òg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Anbefalinger fra 2010 og til i dag? Must see fra den siste tiden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire. Pay it Forward Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som kan anbefale komedier som faktisk er artige? Sliter med å finne, rams opp alt dere kommer på, hadde vært supert! Ha en fin helg Hot Rod! By far the funniest comedy ever! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hot fuzz var synnsikt bra film i og med at det var komedie og action i samme film )) finnes det ikke noen andre filmer som hot fuzz? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 American Pie, The Book of Love. Kanskje en litt grov anbefaling, men komedie er det Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 shawn of the dead! Var ganske bra, men litt for blodig ..lol , hadde gitt den 6,5/10 - det morsomme var at det var de samme personene fra hot fuzz, Men takk for anbefaling..var verdt å se på American Pie, The Book of Love. Kanskje en litt grov anbefaling, men komedie er det Eh..liker ikke american pie. Hør er det noen som vet om , lissom politi film med komedie og action. Som som Hot fuzz?(har sett politiskolen filmene..) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Rush Hour-filmene, action-komedie. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Vil folk si at følgende filmer er bra? Man of Fire The Manchurian Candidate Deja Vu Endret 2. august 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Man on Fire er en ekte mannefilm, og jævlig kul. Denzel ruler max her og er blodtøff! The Manchurian Candidate vil jeg si er kurant, men ingen gigantisk filmopplevelse. Men har da blitt underholdt greit de tog angene jeg har sett den. Deja Vu synes jeg var veldig kul. Jeg sier ja, spesielt på #1 og 3. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ser etter filmer som omhandler rettsaker, behøver ikke være det mest realistiske, og kan kombinere med action. Eks. Runaway Jury Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) 12 Angry Men er jo den ultimate rettsaksfilmen, og nevnes alltid her på forumet i den sammenhengen. Om det er det du er ute etter, vet jeg dog ikke. Ellers kan jeg nevne A Time To Kill, Judgment at Nuremberg og Paths of Glory. Tror kanskje førstnevnte av disse tre kan passe din smak, da den inneholder en del annet enn bare drama også. Endret 3. august 2011 av blob saget Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg digger bankranfilmer (o.l.) og det er garantert flere jeg har gått glipp av! Noen som har noen forslag? Helst ikke lagd noe særlig før 90-tallet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Heat Inside Man Killing Zoe The Town Nokas The Bank job Dead Presidents Endret 4. august 2011 av Cpt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kanskje ikke en ren bankran film, men Die Hard, NY er jo om å rane fort knox Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vil også anbefale The Sting. Den er ganske gammel (~1970), men det gjør ikke noe. Handler om con-artists, ikke bankran, men den har mye av den samme feelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå