Diskutant Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jeg leter etter en bra mafiafilm. Gjerne en som handler om en undercover-fyr fra FBI, som kan minne om dette: <Ekte mafiasak> The Departed, om du ikke har sett den. Det er mafiafilm? Endret 19. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, der politiet har en undercover i mafiaen, og omvendt, uten å spoile for mye. 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg leter etter en bra mafiafilm. Gjerne en som handler om en undercover-fyr fra FBI, som kan minne om dette: <Ekte mafiasak> Donnie Brasco (1997), den er nøyaktig hva du spør etter. 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hangover 2 6/10 Trenger jeg i det hele tatt å skrive noe mer? Uhm... langdradd, helt okei morsomme øyeblikk. Ikke noe stort. Har sett bedre, sett verre. OBS: FEIL TRÅD! BEKLAGER! Endret 20. juni 2011 av FredrikH Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, der politiet har en undercover i mafiaen, og omvendt, uten å spoile for mye. Jeg leter etter en bra mafiafilm. Gjerne en som handler om en undercover-fyr fra FBI, som kan minne om dette: <Ekte mafiasak> Donnie Brasco (1997), den er nøyaktig hva du spør etter. Åh, takk skal dere ha! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ønsker filmer ala Wall Street og Boiler Room. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Leter etter noe komedie med mye random humor, uten å overdrive som scary movie filmene gjør, men samtidig så er Monty Python ganske morsomt.. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Leter etter noe komedie med mye random humor, uten å overdrive som scary movie filmene gjør, men samtidig så er Monty Python ganske morsomt.. Simpsons, Family guy. De har da random humor. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som har anbefalinger til skrekkfilm elns. til en date i kveld? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ut å reise i morra, tar gjerne imot filmanbefalinger til turen. Liker hovedsaklig gode komedier, actionfylmer og litt dype filmer med diverse mysteriumer som Da Vinci Koden og lignende. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 HallPass va jo en komedie som ikke va så værst å få med seg. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som har tips til familiefilm? Minste er 5år så det bør nok være norsk tale. Vi har sett det aller meste av animasjonsfilmer :/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Megamind er en film som kan sees mange ganger Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja den er konge! Men vil helst se en vi ikke har sett før Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ikke se Rango iallefall.. Den va gørrkjedelig Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Tenkte og høre her om dere har noen tips til meg: Jeg har lyst til å se en film som er både skikkelig god, men også lett og se. En feelgood film som ikke er romantisk komedie eller Hollywooddrama. Må ikke være engelskspråklig film, men være, som sagt, forholdsvis lett å se. Jeg ønsker å sitte igjen med en god følelse etter jeg har sett filmen, og at den har gitt meg noe. Eksempler på hva som faller inn i den kategorien for meg: Hero Chocolate Blade Runner Die Fetten Jahre sind Vorbei Fire helt forskjellige filmer, så vet ikke om det var noe til hjelp. Endret 25. juni 2011 av Tabris Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kan noen hjelpe meg finne noen gode filmer? Jeg elsker skrekkfilmer som f.eks: Wrong turn (1,2,3) Cabin fever Friday the 13th Halloween Orphanage Childs play Dead silence Texas chainsaw massacre House of wax Mirrors (skummel xD) Komedie:(?) American pie 18 year old virgin Wedding crashers ("Tennåringsfilmer" generelt) Drama: Jeg digger filmer som handler om folk i fengsel som prøver å bryte seg ut osv, f.eks: The shawshank redemption U.S Marshal Wrong turn (3) Men jeg digger virkelig skrekkfilmer / tennåringsfilmer, så hvis noen vet om noen skikkelig gode så kom med dem! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå