Abigor Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg har sett Ravnen flyr og den andre filmen (Ravnens skygge?) og delvis Hvite viking. Ingen av dem var "bra". Men jeg klarte å lide meg igjennom to og en halv av dem, mest fordi det ikke finnes særlig mange vikingfilmer å velge mellom. Interessant nok har Ravnen flyr nestne akkurat samme plot som The Punisher. I Hvite viking kan du se Maria Bonnevies pupper i hennes beste alder. Noen som har noen vikingfilmer å anbefale? Jeg har sett The Vikings med Kirk Douglas. Jeg har sett 13th Warrrior med Antonio Banderas. Jeg har sett den amerikanske Beowulf og den islandske. Jeg har sett Pathfinder og jeg har sett Outlander. De to sistnevnte var tilnærmet søppel. Endret 23. mai 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har sett veldig mye film, og trenger tips til flere gode å se. Her er noe av det jeg liker: American beauty Signs Eraserhead Eyes wide shut Matrix Pulp fiction Resoirvoir dogs Sixth seal Vanilla sky Slike filmer liker jeg. Har du tips til lignende filmer? Prøv deg med min all time favorite Requiem For a Dream. Flere: Unbreakable The Fountain Mulholland Drive Wild at Heart The Shining A Clockwork Orange + Lost Highway + Inland Empire + Blue Velvet + Natural Born Killers Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Istede for skrive på nytt, reposter jeg min gammle request Og legger til de jeg har blitt anbefalt, men har jo sett dem også. Film freak Veit det har blitt spurt om før. Men filmer som er av samme greia som disse: Inside Man Italian Job Bank Job The Prestige The Illusionist Sherlock Holmes Forundrings filmer. Løsningen/hemmligheten/planen er så genial, Godt manus er nøkkel ord for det jeg leter etter. Shutter Island og Inception er nei-nei etter hva jeg leter etter. Venligst Quote denne om du svarer Lucky Number Slevin Thick As Thevies/The Code Se7en Pandorum Zodiac har noen flere tips? Endret 23. mai 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Trenger noe tips til dektektiv/krim filmer der mysteriet ikke løses, eller at det løses for seint. Har sett filmer som Seven, The Usual Suspects. Gjør ikke noe om det er gamle filmer, ikke-engelske språk, bare man forstatt kan få tak i den/de. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 MEMORIES OF A MURDER! 1 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Alright, skal skjekke den ut. Takker. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Trenger noe tips til dektektiv/krim filmer der mysteriet ikke løses, eller at det løses for seint. Har sett filmer som Seven, The Usual Suspects. Gjør ikke noe om det er gamle filmer, ikke-engelske språk, bare man forstatt kan få tak i den/de. L.A. Confidential er veldig bra Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har sett den og er helt enig. Kjempe film. Kom gjerne med flere forslag, folks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Noen som har en bra naturdokumentar på lager ? Så nettopp Encounters At The End Of The World og er litt gira! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Planet Earth - en naturdokumentarserie på 10 episoder fra BBC. Den er knall. 2 Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 noen som kan anbefale post-apokalyptiske filmer? har sett waterworld og the timemachine og er ute etter filmer i "samme gata" Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 noen som kan anbefale post-apokalyptiske filmer? har sett waterworld og the timemachine og er ute etter filmer i "samme gata" Her. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 I kveld vised det Venom på MAX og trenger anbefaling om jeg bør bruke kvelden min på den eller drive med mer fornuftige ting. Varierende kommentarer på IMDB, så vet ikke om den er verdt søndagskvelden. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Metascore på 25 sier alt, om ikke IMDBs 4,6 var hint nok. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Aha, sjekket ikke der jeg. Takker, da legger jeg den til side og driver med andre ting. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Trenger noe tips til dektektiv/krim filmer der mysteriet ikke løses, eller at det løses for seint. Har sett filmer som Seven, The Usual Suspects. Gjør ikke noe om det er gamle filmer, ikke-engelske språk, bare man forstatt kan få tak i den/de. Zodiac Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Vil bare randomly anbefale Seven Samurai fra 1954. En svarthvitt-film som ga meg langt mer enn det meste av fargefilm har gitt meg. Helt fantastisk! Noen som har andre svarthvitt-filmer å anbefale? Fra før har jeg vel bare sett 12 Angry Men, og elsket den. Endret 2. juni 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil bare randomly anbefale Seven Samurai fra 1954. En svarthvitt-film som ga meg langt mer enn det meste av fargefilm har gitt meg. Helt fantastisk! Noen som har andre svarthvitt-filmer å anbefale? Fra før har jeg vel bare sett 12 Angry Men, og elsket den. Jeg har generelt sett problemer med filmer som er så gamle, men de to du nevner der er blant de få unntakene. De andre er: -Witness for the Prosecution (1957) -This Gun for Hire (1942) -White Heat (1949) -The Maltese Falcon (1941) Lenke til kommentar
ennj Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 I dag har jeg sett de (av mange) oversette animasjonsfilmene Fantastic Mr. Fox og Gutten og jernkjempen. Noen som har forslag til flere? Et kongerike for en lama og Cloudy With a Chance of Meatballs er andre eksempler på dette. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 I dag har jeg sett de (av mange) oversette animasjonsfilmene Fantastic Mr. Fox og Gutten og jernkjempen. Noen som har forslag til flere? Et kongerike for en lama og Cloudy With a Chance of Meatballs er andre eksempler på dette. Vestlige animasjonsfilmer? -Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (2005) -Beavis and Butt-Head Do America (1996) -Hoodwinked! (2005) -Despicable Me (2010) -Coraline (2009) -Chicken Run (2000) -Corpse Bride (2005) -Flushed Away (2006) -Kung Fu Panda (2008) -Madagascar (2005) -Mary and Max (2009) -Megamind (2010) -Terkel in Trouble (2004) -Titan A.E. (2000) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå