Obi von Knobi Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gode exploitationfilmer? Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som har tips til filmer som foregår i Hellas og/eller at "temaet" er Hellas/gresk? (Har sett Sisterhood of the Traveling Pants 1 og 2, Mamma Mia, og den My Big Fat Greek Wedding). Fant denne siden på Wiki som lister opp filmer som er filmet i Hellas, men lite som frister Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gode exploitationfilmer? Du gir litt inntrykk av å være en person som ikke liker explotationfilmer. Som gjør det litt vanskelig for meg å vite forskjellen på en 'god' og en 'dårlig'. Men jeg kan jo prøve: -Django (1966) -Straw Dogs (1971) -Coffy (1973) -Lady Snowblood (1973) -Enter the Dragon (1973) -Lone Wolf and Cub filmene -Black Christmas (1974) -The Texas Chain Saw Massacre (1974) -Death Wish (1974) -Deep Red (1975) -Assault on Precinct 13 (1976) -Suspiria (1977) -Dawn of the Dead (1978) -Halloween (1978) -The Evil Dead (1981) -Mad Max 2: The Road Warrior (1981) -Re-Animator (1985) 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Veit det har blitt spurt om før. Men filmer som er av samme greia som disse: Inside Man Italian Job Bank Job The Prestige The Illusionist Sherlock Holmes Forundrings filmer. Mystiske gjennom filmen, men løsningen/hemmligheten/planen er så genial. Shutter Island og Inception er nei,nei etter hva jeg leter etter. Venligst Quote denne om du svarer Se7en. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som kan hoste opp filmforslag med filmer som har handling i middelalderen? Spiller ingen rolle om de er fantasy eller "virkelig", er mest interessert i prod. designet. Kjør på! Ikke hold noe tilbake! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Forundrings filmer. Mystiske gjennom filmen, men løsningen/hemmligheten/planen er så genial. Shutter Island og Inception er nei,nei etter hva jeg leter etter. Venligst Quote denne om du svarer Pandorum Memento Zodiac Twelve Monkeys Ikke direkte det du spør etter, men synes det er noe mystikk i disse. Ellers har en jo alltids David Lynch sine filmer som oversvømmer av en mystisk følelse, men de har ikke akkurat en løsning. Pandorum er ikkje akkurat nokon særleg mystisk film, imo. Eg var iallefall misfornøyd. The_Tom: oceans-filmane? Ikkje akkurat mystiske, men dei er ganske fancy sånn sett. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som kan hoste opp filmforslag med filmer som har handling i middelalderen? Spiller ingen rolle om de er fantasy eller "virkelig", er mest interessert i prod. designet. Kjør på! Ikke hold noe tilbake! Arn Robin hood Kingdom of heaven King Arthur Lenke til kommentar
internaut Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Noen som kan hoste opp filmforslag med filmer som har handling i middelalderen? Spiller ingen rolle om de er fantasy eller "virkelig", er mest interessert i prod. designet. Kjør på! Ikke hold noe tilbake! Braveheart The Adventures of Robin Hood (filmen fra 30-tallet) Senmiddelalder: Andrei Rublev The Passion of Joan of Arc Det Sjunde Inseglet Endret 28. april 2011 av freeman87 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Gode exploitationfilmer? Her er noen av min favoritter: Buio Omega Antropophagus Cannibal Holocaust Zombie 2 Vampyres Vampires Lesbos Daughters of Darkness SuperVixens Up! The Beyond The Opening of Misty Beethoven The Image Endret 28. april 2011 av omp9 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gode exploitationfilmer? Du gir litt inntrykk av å være en person som ikke liker explotationfilmer. Som gjør det litt vanskelig for meg å vite forskjellen på en 'god' og en 'dårlig'. Men jeg kan jo prøve: Jeg liker exploitationfilmer, men det finnes så mange dårlige. Takk for tipsene Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 trenger er top rata krigsfilm? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Herregud, hvor mange ganger har du spurt om det nå? Du har fått flere tips her, bl.a. fra meg. Bruk google. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg trenger en film som jeg ikke har set 5 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Zulu. Kan være en ide å si hva du har sett da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg trenger en film som jeg ikke har set Jeg lo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haha. fsx altså.. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Forundrings filmer. Mystiske gjennom filmen, men løsningen/hemmligheten/planen er så genial. Shutter Island og Inception er nei,nei etter hva jeg leter etter. Venligst Quote denne om du svarer Pandorum Memento Zodiac Twelve Monkeys Ikke direkte det du spør etter, men synes det er noe mystikk i disse. Ellers har en jo alltids David Lynch sine filmer som oversvømmer av en mystisk følelse, men de har ikke akkurat en løsning. Pandorum er ikkje akkurat nokon særleg mystisk film, imo. Eg var iallefall misfornøyd. The_Tom: oceans-filmane? Ikkje akkurat mystiske, men dei er ganske fancy sånn sett. Det må være alkoholen. For jeg finner ikke noe oceans filmer. Jeg trenger en film som jeg ikke har set Mega Shark vs Giant Octopus. Den har du ikke sett!! For da hadde du tatt selvmord 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvis du setter deg godt til rette. Fordyper deg i filmen, og analyserer den. Skal jeg love deg at du skjønner hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå