K.B.E Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har noen thriller- eller komediefilmer med overraskende slutt å anbefale? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Har noen thriller- eller komediefilmer med overraskende slutt å anbefale? The Prestige Shutter Island Endret 5. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er Carlos the jackal the movie bra i forhold til miniserien? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har noen thriller- eller komediefilmer med overraskende slutt å anbefale? Se7en Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som kan anbefale noen "feel good" komedier? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er på jakt etter mafiafilmer. Som godfellas,the godfather osv Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 A Bittersweet Life. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenge siden jeg har sett komedie nå. Hva er de(n) morsomste filmen(e) noensinne? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dont mess with the zohan er morsom Grown ups Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 In Bruges, Thank You for Smoking, Annie Hall, Juno, Anchorman og The Benchwarmers, med Rob Schneider. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har aldri ledd så mye av en film som av Borat! Samme med Monty Python and the Holy Grail, men da var jeg yngre. Gode dokumentarer fra 2. verdenskrig? Lenke til kommentar
ennj Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Night and Fog er en kort og god Holocaust-dokumentar, laget bare ti år etter krigen og skrevet av en fransk forfatter som satt i en konsentrasjonsleir selv. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har et par skrekkfilmer som faktisk er SKUMLE? Jeg har ikke finni noen jeg har blitt redd av enda. Et par scener jeg skvetter av, men jeg får aldri den spenninga og redslen for at det kommer til å skje noe sykt enda. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 [REC] er vel en gjenganger. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den er langt ifra skummel.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan nokon anbefale meg ein film der ein får klipp som er ein tripp? Type det ein ser i fleire simpsons-episodar... f.eks: http://www.iwatchsimpsonsonline.com/s08e09-el-viaje-misterioso-de-nuestro-homer/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den er langt ifra skummel.... Jo, det er bare du som er utrolig tøff 5 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den er langt ifra skummel.... Jo, det er bare du som er utrolig tøff Lol. Kan du fortelle meg hva som er skummelt med den? Kjedelig film Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sånt er håpløst å diskutere. Om det så er snakk om Amnesia: The Dark Descent vil det alltid være en tøffing som kaller det kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kan nokon anbefale meg ein film der ein får klipp som er ein tripp? Type det ein ser i fleire simpsons-episodar... f.eks: http://www.iwatchsim...-nuestro-homer/ Duh, Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå