N1ko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fikk ikke så mange tips forrige gang, så jeg spørr igjen: Filmer lignende Engler og Demoner og Da Vinci koden?? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Amaru: Hopp over Centurion. En av de få filmene jeg faktisk angrer på at jeg har sett. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe takk for advarsel men siden den er så dårlig blir jeg så nysgjerrig att jeg må se den Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sammenlignet med Scotts siste makkverk er Centurion en solid film. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fikk ikke så mange tips forrige gang, så jeg spørr igjen: Filmer lignende Engler og Demoner og Da Vinci koden?? Les bøkene av Dan Brown, basically. Mykje betre bøker enn det er filmar. Eg kan desverre ikkje bidra med meir enn det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fikk ikke så mange tips forrige gang, så jeg spørr igjen: Filmer lignende Engler og Demoner og Da Vinci koden?? Les bøkene av Dan Brown, basically. Mykje betre bøker enn det er filmar. Eg kan desverre ikkje bidra med meir enn det. Jepp. The Lost Symbol er fantastisk! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Fikk ikke så mange tips forrige gang, så jeg spørr igjen: Filmer lignende Engler og Demoner og Da Vinci koden?? Les bøkene av Dan Brown, basically. Mykje betre bøker enn det er filmar. Eg kan desverre ikkje bidra med meir enn det. Jepp. The Lost Symbol er fantastisk! Har lest den, den er epic Har forsåvidt lest Iskaldt Bedrag også.. Endret 18. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den digitale festning? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Anbefalingstråden: Trenger du bokanbefalinger? Fikk ikke så mange tips forrige gang, så jeg spørr igjen: Filmer lignende Engler og Demoner og Da Vinci koden?? National Treasure 1 og 2, men jeg tror du nevnte dem når du spurte første gang. Endret 18. januar 2011 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hvis det hadde vært en bokanbefalingstråd ville aldri noen nevnt Dan Brown. Endret 18. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lurer på om noen her som har en bra comedy ? Ikke noe drama comedy men for eks: Big stan og sånn slags filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kingdom of Heaven (2005) Troya(2004) King Arthur (2004) Braveheart (1995) Gladiator (2000, en av mine favoritter) Centurion (2010, skal se den i kveld så får jeg se om den er bra) kom på de i farten, er sikkert mange flere som kan regnes som klassikere. Men hvis du ikke har sett Braveheart og Gladiator har du gått glipp av noe. Takker Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg synes centurion var en helt greit film forresten, med blodeffektene var latterlige dårlige! For hvert lite snitt med sverdet så det ut som om det eksploderte tomatpurre (ja det så dataanimert ut) og hoder ble delt i 2 som om de var lagd av smør! Kom aldri over det, men ellers synes jeg det var helt greit underholdning. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Filmer tydelig inspirert av bibelen eller kristendommen, hit me. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Filmer tydelig inspirert av bibelen eller kristendommen, hit me. Du har jo Narnia, som er en kristen allegori. Ben-Hur har jeg ikke sett, men den handler visstnok om Jesus og hans gode venner. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Stemmer det med ben hur, Kingdom of Heaven har jo mye med korsfarere å gjøre. Ikke att de tempelridderne fulgte bibelske prinsipper så mye... "killing a heathen is the path to heaven" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Har også tenkt på Seven, men vet det er to andre i klassen som har skrevet om den. Halvparten skriver om Narnia. Ben-Hur var en god idè. Kunne trengt ett gjensyn med den. http://www.imdb.com/title/tt0086022/ Endret 20. januar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) fant ut om en serie som foreldra mine har som rett og slett heter "Bibelen", tar for seg jødene og mye av det som skjedde der.. Står att hvertfall en av dem krigen mot Babylonerne da Jerusalem blir ødelagt. Het Jeremia.. er visst en profet fra den tia. Den ligger på IMDB udner Jeremiah, ser att faktisk Oliver Reed fra Gladiator er en babylonsk general der, det hadde jeg ikke venta! http://www.imdb.com/title/tt0174792/ Endret 20. januar 2011 av Amaru Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nopros, skriv om Antichrist. Det vil nok religionslæreren like. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Takk, Cyph. Da har jeg og hun som jeg skriver oppgaven med, bestemt oss for å sette Antichrist og Lars Von rier under lupen for grundig gransking. Går for sekser på denne oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå