Speik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er vel strengt tatt veldig stor forskjell på apokalyptisk og post-apokalyptisk, Cyph. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Takk for fengsels-tips. Tar gjerne mot flere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er vel strengt tatt veldig stor forskjell på apokalyptisk og post-apokalyptisk, Cyph. Jaja, men han kan sikkert finne noe interessant der. Var ingen fasit, kun en hjelpende hånd. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 håper dette passer inn i tråden lurte på om noen hadde en anbefaling til filmsamlingen min. finner du en åpenbar mangel i samlingen? jeg vet det ikke er den største av samliner, men jeg jobber med saken. alle råd vurderes, liker det meste av film. takk! her er altså samlingen: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Enfer Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Casablanca og Into The Wild er filmer som er verdt å ha i samlingen. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 takk, casablanca er faktisk på vei skal sjekke ut into the wild, ser lovende ut! Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 håper dette passer inn i tråden lurte på om noen hadde en anbefaling til filmsamlingen min. finner du en åpenbar mangel i samlingen? jeg vet det ikke er den største av samliner, men jeg jobber med saken. alle råd vurderes, liker det meste av film. takk! her er altså samlingen: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Enfer Fight Club må du nesten ha. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Fight club er der. Den første filmen i lista faktisk andre tips? hmm, ser nå at #1 har forsvunnet fra lista på et merkelig vis... men jeg har den Endret 26. mars 2009 av enfer Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Clerks, Chasing Amy, Back To The Future, Anatomy Of A Murder, Boyz N' Da Hood. Flere gidder jeg ikke liste opp, frokost frister mer.^^ Lenke til kommentar
enfer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 clerks er bestillt faktisk. har store planer om å finne en fin boks med back to the future filmene Anatomy Of A Murder har jeg hørt mye godt om, skal se nærmere på! de andre var ukjente, får lese meg opp Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Back to the Future.. Clerks, Chasing Amy, Back To The Future, Anatomy Of A Murder, Boyz N' Da Hood. Flere gidder jeg ikke liste opp, frokost frister mer.^^ Clerks, Chasing Amy -> Dogma og Mallrats Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vil ha anbefaling til filmer som foregår rundt 1900-1930-tiden. Ikke så farlig om den er fra 60-tallet eller om den er fra i fjor, bare den har denne flotte 1920-kvaliteten i seg. Jeg tenker f.eks på Lawrence of Arabia - som jeg skal sjekke ut snart - den foregår rundt første verdenskrig, eller f.eks The Prestige som også ser ut til å foregå rundt starten av det 1900-århundret. Dere skjønner. Forslag? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 All quiet on the Western Front Scarface 1932 Klarer ikke komme på mer atm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Angående All Quiet... så lurer jeg på om denne er bedre? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Angående All Quiet... så lurer jeg på om denne er bedre? Det skal du ikke se bortifra, har ikke sett orginalen, så kan desverre ikke uttale meg om det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ivan's Childhood eller O Brother where art thou. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan The Sting passe eller blir det kanskje litt for seint? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Neida. "..In 1930s Chicago.." Takker. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for linken Cypheron, så interressant ut det. Men jeg lurte på om det var noen flere filmer i samme duren som I Am Legend, 28 Days Later osv? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Takk for linken Cypheron, så interressant ut det.Men jeg lurte på om det var noen flere filmer i samme duren som I Am Legend, 28 Days Later osv? The Omega Man og The Last Man on Earth. Begge er tidligere filmatiseringer basert på 'I am Legend'. Endret 26. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå