Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zack and miri såg ikke så veldig bra ut på traileren... :thumbdown: the girl next door-såg sånn halv-brad ut, på traileren.. takk for att dere kommer med forslaget :new_woot:! men er det ingen som vet om filmer, hvor det er mye festing, ut på nattklubber, strippeklubber og slike ting?

 

takk cortese, i løwe yu :p

Lenke til kommentar

Jeg har filmen for deg! I Hope They Serve Beer in Hell. Nesten alt som skjer i filmen er sant, noe du ikke kommer til å tro (les bøkene). Hans egen beskrivelse av seg selv er nok best:

"I get excessively drunk at inappropriate times, disregard social norms, indulge every whim, ignore the consequences of my actions, mock idiots and posers, sleep with more women than is safe or reasonable, and just generally act like a raging dickhead."

Jeg anbefaler bøkene enda mer: I Hope They Serve Beer in Hell (som filmen er basert på) og Assholes Finish First. Bøkene er en samling av utrolige og utrolig morsomme historier fra livet hans. Les noen her.

EDIT: Kan noen anbefale filmer som fåregår i bare ett rom? Tre fenomenale slike er:

 

 

12 Angry Men

The Man From Earth

Phone Booth

 

 

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

zack and miri såg ikke så veldig bra ut på traileren... :thumbdown: the girl next door-såg sånn halv-brad ut, på traileren.. takk for att dere kommer med forslaget :new_woot:! men er det ingen som vet om filmer, hvor det er mye festing, ut på nattklubber, strippeklubber og slike ting?

 

takk cortese, i løwe yu :p

 

Hot Tub Time Machine.

Lenke til kommentar

bunnskarp: hot tube time machine, har jeg sett tidligere. jeg syntes ikke denn var helt :new_woot: sånn for å si det da. dårligs med filmen var att han ene, ble slått ned av noen hver kveld :thumbdown:! and others bad things. uansett takk for att du, komm med ett forslag :thumbup:

mvh:noreg :roll:

Lenke til kommentar

EDIT: Kan noen anbefale filmer som fåregår i bare ett rom? Tre fenomenale slike er:

12 Angry Men

The Man From Earth

Phone Booth

 

http://www.imdb.com/keyword/single-set-production/

 

Som inneholder den fantastiske: Rear Window (1954)

 

Ellers anbefaler jeg:

University of Laughs (2004)

Buried (2010/II)

 

Og kanskje Devil (2010/I), selv om egentlig foregår i flere steder enn bare ett rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...