joyu24 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har noen gode forslag til en feel good film eller en komedie? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har noen gode forslag til en feel good film eller en komedie? Office Space (1999) 3 Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Office Space (1999) Takker! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen forslag til filmer fra Skottland? Type regn, store grønne sletter, kyst, blåst? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Braveheart og Rob Roy i alle fall... noen andre, vidt forskjellige filmer som har skotsk setting i det minste...eller perifere tilknytninger til Skottland; Breaking the Waves, Highlander, Doomsday og Dog Soldiers. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan vell forsåvidt også slenge på Centurion hvis det er landskapet som er viktig. Men ikke se den uansett. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen her som vett om noen action/comedy ? Feks : Beverly Hills Cop 1/2/3 Bad boys Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ace Ventura er en ren komedie film, alle har vel sett de(n) Eller hvis du vil ha actionkomedie så er Hotshots 1 og Hotshots 2 vikerlig noe å anbefale! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) For britisk landskap. Dead Mans Shoes (2004). Bør sees uansett Endret 3. januar 2011 av niko. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen her som vett om noen action/comedy ? Feks : Beverly Hills Cop 1/2/3 Bad boys Jackie Chan er den ultimate action/komedie skuespilleren. Jeg har aldri vært stor fan av Hollywood-filmene, men holy fuck så fantastiske noen av hans Hong Kong-filmer er. Sjekk ut: -Police Story (1985) -Police Story 2 (1988) -The Legend of Drunken Master (1994) -Dragons Forever (1988) -Project A (1983) -Project A 2 (1987) 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen her som vett om noen action/comedy ? Feks : Beverly Hills Cop 1/2/3 Bad boys Lethal Weapon 1-4 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jackie Chan er den ultimate action/komedie skuespilleren. Jeg har aldri vært stor fan av Hollywood-filmene, men holy fuck så fantastiske noen av hans Hong Kong-filmer er. Sjekk ut: ... Men selv om enkelte av filmene ikke er så bra, så er definitivt stunt- og kampscenene fantastiske: http://www.youtube.com/watch?v=cI1AwZN4ZYg http://www.youtube.com/watch?v=u1cHynIXweE Endret 3. januar 2011 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
noreg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei alle sammen! lurte på om noen, vet om filmer som er veldig lik denn jeg har som er overskrift. nemmelig L.A. Gigolo. MVH; noreg ;; Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Noen som kan anbefalle filmer som handler om aliens. Filmer lignende Skyline og district 9 (kommer ikke på flere nå). Tenker også på filmer lignende 2012 og resident evil: afterlife. Gidder ikke nevne filmer som jeg "ikke" har sett som handler om slike ting, før den listen kan bli lang. Dere kan også nevne filmer som er på vei. Feks Battle: Los Angeles gleder jeg meg til ! Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Noen her som vett om noen action/comedy ? Feks : Beverly Hills Cop 1/2/3 Bad boys The Other Guys vil nok ikke slå feil, nok så likt Hot Fuzz. Hei. Noen som kan anbefalle filmer som handler om aliens. Filmer lignende Skyline og district 9 (kommer ikke på flere nå). Tenker også på filmer lignende 2012 og resident evil: afterlife. Gidder ikke nevne filmer som jeg "ikke" har sett som handler om slike ting, før den listen kan bli lang. Dere kan også nevne filmer som er på vei. Feks Battle: Los Angeles gleder jeg meg til ! Mvh Patrick. Afterlife - Sett Resident Evil 1-3? Alien og Aliens slår heller aldri feil. 2012 - Sjekk ut resten til Roland Emmerich Close Encounters of the Third Kind er også og anbefale. Endret 5. januar 2011 av Cortese Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) ... Filmer lignende Skyline og district 9 ... 2012 og resident evil: afterlife. ... Advarsel: Grå tekst kan inneholde spoilere Som Afterlife: Æon Flux (2005) Sneaky atletisk dame som tar liv av folk i et lukket futuristisk samfunn Ultraviolet (2006) Bråkete atletisk dame som tar liv av folk i futuristisk setting Serenity (2005) Bråkete atletisk dame sammen med cowboyer og zombie-aktige folk i verdensrommet. Standalone film som følger etter TV-serien Firefly fra 2002 Equalibrium (2002) Sneaky og bråkete atletisk mann i futuristisk setting I am Legend (2007) Masse kjappe zombies og postapokalypse 28 Weeks Later (2007) Masse sykt kjappe zombier og postapokalypse Som Skyline: Cloverfield (2008) Mocumentary med store og små monster som ramponerer New York Independence Day (1997) Romvesner invaderer jorden med store romskip War of the Worlds (2005) Romvesner invaderer jorden med store maskiner Mutant Chronicles (2008) Under jorden har det lenge vært skjult en maskin som lager menn til monstre. Når tredje verdenskrig bryter ut sprekkes seglet som skjuler maskinen. Som 2012 The Core (2003) Kickstarting av jordens kjerne med en nuke Deep Impact (1998) Armageddon i form av en meteor Armageddon (1998) Armageddon i form av en meteor The Day After Tomorrow (2004) Forurensning skaper klimaskifte og en ny istid Sunshine (2007) Kickstarting av solen med en nuke Som District 9: The Invasion (2007) Romvesen invaderer jorden og tar over folk kropper. Remake av Body Snatchers (1978) Independence Day (1997) Romvesen invaderer jorden med store romskip Starship Troopers (1997) Jorden invaderer en planet fylt med insektliknende vesen. Mutant Chronicles (2008) Under jorden har det lenge vært skjult en maskin som lager menn til monstre. Når tredje verdenskrig bryter ut sprekkes seglet som skjuler maskinen. Annet i liknende stil/setting: Blindness (2008) Jordens befolkning blir blinde, vi følger en av de få som fortsatt kan se Children of Men (2006) Befolkningen er ufruktbar, men plutselig fødes et barn The Happening (2008) Folk begynner uforklarlig å begå selvmord i hopetall Mad Max: The Road Warrior (1981) Postapokalyptisk setting hvor alle er ute etter olje Logan's Run (1976) Folk lever i et lukket samfunn. Livet slutter frivillig eller blir tatt når du er 30 Event Horizon (1997) Et romskip krysser universets grense The Island (2005) Folk lever i et lukket samfunn etter en apokalypse. Den ultimate drømmen er å vinne lotteriet og komme til «The Island». The Fifth Element (1997) Crazy atletisk dame som banker en haug med folk og forsvarer verden. Futuristisk setting hvor store deler foregår på cruiseskip i verdensrommet (Nå med færre tittelfeil) Endret 5. januar 2011 av cbastus 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 So... many... typos. Men eg støttar omtrent alle på den lista, gode forslag. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei alle sammen! lurte på om noen, vet om filmer som er veldig lik denn jeg har som er overskrift. nemmelig L.A. Gigolo. MVH; noreg ;; Oppfølgeren? Deuce Bigalow: European Gigolo Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror L.A Gigolo bare er nordisk navn for filmen Spread (2009) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå