Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer :D

Dawn of the Dead (1978)

Day of the Dead (1985)

Land of the Dead (2005)

Diary of the Dead (2007)

Braindead (1992)

Cemetery Man (1994) aka. Dellamorte Dellamore

Zombie (1979) aka. Zombi 2

The Beyond (1981)

City of the Living Dead (1980)

Re-Animator (1985)

The Return of the Living Dead (1985)

 

Og Burial Ground: The Nights of Terror (1981), som egentlig er en drittfilm. Men jeg elsker zombiedesignet og filmen har en 30 år gammel mann som spiller en 10 år gammel gutt som fremdeles liker å sutte på mammas pupper. Når han blir zombie tar han seg et godt jafs der. Fantastiske greier ^^

Endret av Venerable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zombie Flesh Eaters er den britisk tittelen ja. Zombie er den amerikanske.

 

Og Zombi 2 er den italienske. Men det finnes ingen ekte Zombi 1. Dawn of the Dead (1978) heter Zombi i Italia, så produsentene kalte like greit sin film for Zombi 2, og forandret den siste scenen i håp om å få mer oppmerksomhet. Men det er ikke en oppfølger i hele tatt.

Lenke til kommentar

Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer :D

 

Takker for svar/anbefalinger!

28 days later. Elskbar.

 

edit: ellers har du den nye serien The Walking Dead.

 

28 Weeks er også ganske bra, begynnelsen er en av de beste i sjangeren. Gir meg frysninger.

 

Ellers vil jeg også anbefale "The Walking Dead", virker som en gjennomtenkt serie, uten at jeg har fått med meg mer enn 4 episoder.

Lenke til kommentar

Zombie Flesh Eaters er den britisk tittelen ja. Zombie er den amerikanske.

 

Og Zombi 2 er den italienske. Men det finnes ingen ekte Zombi 1. Dawn of the Dead (1978) heter Zombi i Italia, så produsentene kalte like greit sin film for Zombi 2, og forandret den siste scenen i håp om å få mer oppmerksomhet. Men det er ikke en oppfølger i hele tatt.

 

Åja :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så nettopp Sunshine som jeg ble ble anbefalt her. Syns den var litt treg i begynnelsen, men ble bare bedre og bedre etter vært. Frysninger i hele meg på slutten. Eneste jeg reagerte på var den rocka musikken som startet på ved rulleteksten. Ødela stemningen litt :p Men alt i alt bra film. Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...