thadon Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forskjell på sirupstreige filmer og slow-motion. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husker ikke om jeg har sett Max Payne eller ikke. Men spillene har ihvertfall nok slow-motion Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forskjell på sirupstreige filmer og slow-motion. Men du tok den, ikke sant? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har sett den, men var ikkje så mykje slow-mo etter det eg huskar. Det eg huskar var at den dårleg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takkar for alle anbefalingar, men eg har dessverre sett den og. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer Takker for svar/anbefalinger! Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hepp, Leter etter gode motorsykkel filmer i samme stil som filmen easy rider? Noen som vet om noen gode? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer Takker for svar/anbefalinger! 28 days later. Elskbar. edit: ellers har du den nye serien The Walking Dead. Endret 8. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer Dawn of the Dead (1978) Day of the Dead (1985) Land of the Dead (2005) Diary of the Dead (2007) Braindead (1992) Cemetery Man (1994) aka. Dellamorte Dellamore Zombie (1979) aka. Zombi 2 The Beyond (1981) City of the Living Dead (1980) Re-Animator (1985) The Return of the Living Dead (1985) Og Burial Ground: The Nights of Terror (1981), som egentlig er en drittfilm. Men jeg elsker zombiedesignet og filmen har en 30 år gammel mann som spiller en 10 år gammel gutt som fremdeles liker å sutte på mammas pupper. Når han blir zombie tar han seg et godt jafs der. Fantastiske greier ^^ Endret 8. desember 2010 av Venerable 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er zombie 2 "zombie flesh eaters" ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Zombie Flesh Eaters er den britisk tittelen ja. Zombie er den amerikanske. Og Zombi 2 er den italienske. Men det finnes ingen ekte Zombi 1. Dawn of the Dead (1978) heter Zombi i Italia, så produsentene kalte like greit sin film for Zombi 2, og forandret den siste scenen i håp om å få mer oppmerksomhet. Men det er ikke en oppfølger i hele tatt. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ååå, tusen takk! (hadde sett dawn of dead mener jeg, men alltid greit å se igjen) noe av det beste jeg vet i filmer er zombie filmer Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser etter noen skikkelig gode Zombie filmer Takker for svar/anbefalinger! 28 days later. Elskbar. edit: ellers har du den nye serien The Walking Dead. 28 Weeks er også ganske bra, begynnelsen er en av de beste i sjangeren. Gir meg frysninger. Ellers vil jeg også anbefale "The Walking Dead", virker som en gjennomtenkt serie, uten at jeg har fått med meg mer enn 4 episoder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Zombie Flesh Eaters er den britisk tittelen ja. Zombie er den amerikanske. Og Zombi 2 er den italienske. Men det finnes ingen ekte Zombi 1. Dawn of the Dead (1978) heter Zombi i Italia, så produsentene kalte like greit sin film for Zombi 2, og forandret den siste scenen i håp om å få mer oppmerksomhet. Men det er ikke en oppfølger i hele tatt. Åja Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har tips til julefilmer med mye skyting og annen action i? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Die Hard! Har sett alle, men de er jo knallgode Flere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Så nettopp Sunshine som jeg ble ble anbefalt her. Syns den var litt treg i begynnelsen, men ble bare bedre og bedre etter vært. Frysninger i hele meg på slutten. Eneste jeg reagerte på var den rocka musikken som startet på ved rulleteksten. Ødela stemningen litt Men alt i alt bra film. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå