CypheroN Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det er en av de beste animasjonsfilmene jeg har sett noenisnne. Alle bør se Mary and Max. Endret 22. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har nettopp sett the other guys Er det noen som vet om lignende filmer? Ingen? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Politikomedier? Cop Out. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Politikomedier? Cop Out. Takker Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Lethal weapon filmene er herlige politikomedier Hot fuzz er også det btw Endret 22. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lethal weapon filmene er herlige politikomedier Hot fuzz er også det btw Har sett alle Bare kom med flere forslag Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 In Bruges, hvis jeg husker rett er det ikke poltier men er det et must at det skal være polti i filmen da? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 In Bruges, hvis jeg husker rett er det ikke poltier men er det et must at det skal være polti i filmen da? Trenger ikke være politi i filmen, men lignende humor som i the other guys;) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Edit- Bad Boys,ikke bra film men noen synes det.. *snakker omden med Will Smith Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Edit- Bad Boys,ikke bra film men noen synes det.. *snakker omden med Will Smith Sett de og Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Edit- Bad Boys,ikke bra film men noen synes det.. *snakker omden med Will Smith Sett de og hehe, du har jo sett alt ,men In Bruges da, sett den? Den anbefales! edit- skrev litt feil..sånn nå er det fikset Endret 22. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Edit- Bad Boys,ikke bra film men noen synes det.. *snakker omden med Will Smith Sett de og hehe, du har jo sett alt Men In Bruges da, sett den? Den anbefales! Hehe Har faktisk ikke sett den.. Får laste den ned.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 In Bruges er fantastisk! Du har jo Kiss Kiss Bang Bang også, ikke akkurat politi, men er etterforskning. Robert Downey Jr er fantastisk i den også! Lenke til kommentar
LaMesma Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hey! Jeg trenger hjelp til å finne en god animasjonsfilm jeg kan kose meg med. Jeg føler har sett det meste av asiatiske og vestlige filmer, men det må være noen igjen. De tre siste animasjonsfilmene jeg så var Tekkonkinkreet, Mind Game og Aachi and Ssipak. Spiller ingen rolle hvor eller når filmen er lagd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Alle filmene til Studio Ghibli. De er fantastiske alle sammen, spesielt Min Nabo Totoro (Tonari no totoro), og Chihiro og Heksene (Sen to Chihiro no Kamikakushi). Endret 23. november 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har en person sett Mind Game, har dem høyst sannsynlig sett det meste av Ghibli allerede. Hm... Hva med den nye Australske filmen alle snakker om for tiden? - Mary and Max (2009) http://www.youtube.com/watch?v=MgRjB8PEDkM Lenke til kommentar
LaMesma Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Så Mary and Max på Biff i Bergen. Storartet film! Alltid kos med skikkelig stop motion og leirefigurer. Har dessverre sett alt av studio Ghibli. Altfor mange ganger . Mangler fremdeles å se to av Satoshi Kon's filmer, noe jeg kanskje burde få gjort noe med. Jeg elsker jo Tokyo Godfathers og Paprika. Sistnevnte må jeg forresten anbefale på det varmeste. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sett denne da? An er awesome! http://www.youtube.com/watch?v=J-_ck7AHKKE 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Howl's Moving Castle er en fantastisk film jeg virkelig vil anbefale. Episk stemning i denne filmen. http://www.youtube.com/watch?v=57r9jjqzJJk Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hey! Jeg trenger hjelp til å finne en god animasjonsfilm jeg kan kose meg med. Jeg føler har sett det meste av asiatiske og vestlige filmer, men det må være noen igjen. De tre siste animasjonsfilmene jeg så var Tekkonkinkreet, Mind Game og Aachi and Ssipak. Spiller ingen rolle hvor eller når filmen er lagd. Her er noen jeg likte som du kanskje ikke har sett før:Fantastic Mr. Fox The Triplets of Belleville The Secret of NIMH Waltz with Bashir Cowboy Bebop: The Movie (egentlig en del av den sinnsykt gode anime-serien Cowboy Bebop) 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå