Balthier Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hey Trenger noen GODE film tips. Er ute etter filmer i samme gate som Shooter (snikskytter) altså gode sniper filmer. Ser også etter noen bra filmer i kategorien navy seal, hemmelig oppdrag, special forces. Sjønner dere hva jeg er ute etter? Kom med tips. Takk Jarhead. Noen som kan anbefale filmer som utspiller seg i en alternativ nåtid? "The One" med Jet Li Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hey Trenger noen GODE film tips. Er ute etter filmer i samme gate som Shooter (snikskytter) altså gode sniper filmer. Ser også etter noen bra filmer i kategorien navy seal, hemmelig oppdrag, special forces. Sjønner dere hva jeg er ute etter? Kom med tips. Takk Sett The Hurt Locker? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Trenger noen gode thriller/krim filmer Er veldig glad i American Psycho og lignendes Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Finnes det noen moderne adapsjoner av dr jeckyll og mr hyde? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 The League of Extraordinary Men. Men det er jo ikkje akkurat ein god film. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror jeg så an i Van Helsing også, men ville jo gjerne se noe litt mere fiksert på akkurat dette tema. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tips til filmer som omhandler å ta sjanser i livet, starte ett nytt liv etc., som f.eks. "Yes Man"? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Trainspotting Before Sunset Big Fish 25th Hour The Pursuit of Happiness Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tips til en film hvor "helten" ikke er standard hollywood god? Altså at karakterene er mere enn bare sort/hvit Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Trainspotting Before Sunset Big Fish 25th Hour The Pursuit of Happiness Takk skal du ha Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Tips til en film hvor "helten" ikke er standard hollywood god? Altså at karakterene er mere enn bare sort/hvit Anti-helter: 95% av alle gangsterfilmer. -Escape from New York (1981) -The Streetfighter (1974) -The Good, the Bad and the Ugly (1966) -Punisher: War Zone (2008) -A Clockwork Orange -Taxi Driver -The Big Lebowski -Mad Max 2: The Road Warrior (1981) Endret 13. november 2010 av Venerable Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Filmer med veldig visuelle trips som i Tenacious D når Jack Black spiser sopp? http://www.youtube.com/watch?v=4uz_sFueG80 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Filmer med veldig visuelle trips som i Tenacious D når Jack Black spiser sopp? http://www.youtube.com/watch?v=4uz_sFueG80 Fear and Loathing in Las Vegas er fasiten. Trippy film til tusen. :!: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Har hørt at eraserhead skal være trippy. På en litt annen måte enn tenacious D. PI også btw Endret 14. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har hørt at eraserhead skal være trippy. På en litt annen måte enn tenacious D. Hvis jeg hadde sett Eraserhead rusa så tror jeg at jeg hadde blitt så redd at jeg hoppet ut vinduet. Men det er fordi den er fucked up, ikke visuelt trippy. Den mest visuelt trippy filmen jeg vet om er 2001: A Space Odyssey. Fear And Loathing In Las Vegas var forøvrig også et godt forslag. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Protip: Ikke se David Lynch-filmer i beruset tilstand. Har ikke prøvd det selv, men rent teoretisk sett virker det helt absurd skummelt og marerittaktig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det virker jo helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå