Need44speed Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har du sett serien Mad men? 60 - tallet, men en fantastisk bra serie!!! 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for tips, den høres absolutt interessant ut. Mulig jeg prøver meg litt på den. Tar også gjerne mot flere tips. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Også en TV-serie, men Boardwalk Empire handler jo om gangstere, satt i Atlantic City i 1920. Helt ny serie, kun kommet til episode 6. Endret 27. oktober 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk, men jeg er som sagt ikke spesielt interessert i gangster/mafia-ting. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Takk, men jeg er som sagt ikke spesielt interessert i gangster/mafia-ting. Jeg leste visst litt for fort… Trodde du skrev at du var interessert i det. Hva med L.A. Confidential - "Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see. There are jobs aplenty, and land is cheap. Every working man can have his own house, and inside every house, a happy, all-American family. You can have all this, and who knows... you could even be discovered, become a movie star... or at least see one. Life is good in Los Angeles... it's paradise on Earth." Ha ha ha ha. That's what they tell you, anyway." Dette sitatet minner meg ganske mye om Fallout. "Gladfamilie", far som røyker pipe og leser avisa. Og for en kjempefilm! Eller hva med noe av Chaplin, f. eks Modern Times? Den tar for seg overgangen fra menneskekraft til maskinkraft, hvordan systemet ble i jobbmiljøene, mer maskiner, forurensning og støy. Litt F3-tendenser, vil jeg påstå. Endret 27. oktober 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har hørt om begge disse filmene, tror jeg har lyst å se dem, ja. Takker! Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har sett breaking bad? Er det bra? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Om du tenker på serien Breaking Bad er den bra. Personlig ikke en av mine favoritter, men den er absolutt godkjent som god underholdning. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Den overdriver litt på en måte, det skjer så mye rart at de «rekker» bare å ta hensyn til halvparten i oppfølgende episoder. Men den er helhetlig temmelig bra, absolutt severdig. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har sett filmen INTO THE WILD for et par dager siden og syntes den var kjempebra. (tatt fra filmweb) Regissert av Sean Penn 22 år gamle Christopher McCandless (Emilie Hirsch) var akkurat ferdig med college og hadde nå en lovende fremtid foran seg, da han valgte å reise ut i villmarken påjakt etter eventyr framfor å leve et priviligert liv. Noen som kan anbefale noen lignende filmer ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har sett filmen INTO THE WILD for et par dager siden og syntes den var kjempebra. (tatt fra filmweb) Regissert av Sean Penn 22 år gamle Christopher McCandless (Emilie Hirsch) var akkurat ferdig med college og hadde nå en lovende fremtid foran seg, da han valgte å reise ut i villmarken påjakt etter eventyr framfor å leve et priviligert liv. Noen som kan anbefale noen lignende filmer ? Seven Years in Tibet The Straight Story Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har sett filmen INTO THE WILD for et par dager siden og syntes den var kjempebra. (tatt fra filmweb) Regissert av Sean Penn 22 år gamle Christopher McCandless (Emilie Hirsch) var akkurat ferdig med college og hadde nå en lovende fremtid foran seg, da han valgte å reise ut i villmarken påjakt etter eventyr framfor å leve et priviligert liv. Noen som kan anbefale noen lignende filmer ? Seven Years in Tibet The Straight Story Seven Years in tibet har jeg sett! The straight story skal jeg ta en titt på, takk Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Snubblet tilfeldigvis over denne filmen når jeg satt på tven mens jeg spiste litt mat. Komisk gammeldags "horror", ikke forferdelig viss en ikke har noe i mot gammeldags humor. Sist men ikke minst er "Sharon Tate" uhørt pen i den, grunn nok der. ^^ Dance of the Vampires Oops, missforstod nok emne litt, en anbefaling som en Halloween film! Endret 28. oktober 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) En (romantisk, morsom?) chickflick som ikke er alt for ille å lide seg gjennom. Hun har sett 500 Days of Summer. Endret 5. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mean Girls er knallert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mean Girls er knallert. Haha, støttes. Har sett den snart 10 ganger. Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nopros; "The Holiday" er en søt film! Fin å se nå også, nå rundt juletider Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Love actually. Romantisk og morsom Anbefales. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mean Girls er knallert. Haha, støttes. Har sett den snart 10 ganger. Lenge siden jeg har sett den nå, settes på i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå