CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan nokon anbefale ein god varulv-film? såg nettopp an american werewolf in london og fekk lyst på meir men sjekk også ut An American Werewolf In London Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ha en filmkveld med noen venner, og lurer på om noen har noen gode forslag. Vi er ute etter. en actionfilm, en komedie, og en valgfri Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ha en filmkveld med noen venner, og lurer på om noen har noen gode forslag. Vi er ute etter. en actionfilm, en komedie, og en valgfri Komedie: har dere sett 'Superbad'? hvis ikke, gå for den. Anbefaler også 'The Big Lebowski'. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Superbad pleier å virke ganske bra, men alle har vel sett den nå. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har nok sett The Big Lebowski og Superbad. Alle Apatow-filmer er også sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har nok sett The Big Lebowski og Superbad. Alle Apatow-filmer er også sett. Kjør Monthy Python and the Holy Grail eller Life of Brian Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har bare sett Life of Brian og den var usannsynlig morsom. Anbefales til filmkveld med venna. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Haha, det virker som jeg har sett alt som finnes. Jeg får vel bare kjøre på med noe jeg har sett før, men resten ikke har. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg og kompisene mine holder på å dø av latter hver gang vi ser Beverly Hills Cop 1/2. Men de fleste har vel sett de også. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan nokon anbefale ein god varulv-film? såg nettopp an american werewolf in london og fekk lyst på meir Begge nevnt, men The howling (som er en verdig varulvfilm) samt Dog soldiers. Ginger Snaps er vel ganske ok den og. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 takker for alle svar men eg har eit ønske til før eg gir meg: gode post-apokalyptiske filmar? såg children of men og doomsday for ei veke og to tilbake.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 men eg har eit ønske til før eg gir meg: gode post-apokalyptiske filmar? Ta en kikk her Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ha en filmkveld med noen venner, og lurer på om noen har noen gode forslag. Vi er ute etter. en actionfilm, en komedie, og en valgfri - Platoon (1986) - Office Space (1999) - Dance of the Vampires (1967) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal ha en filmkveld med noen venner, og lurer på om noen har noen gode forslag. Vi er ute etter. en actionfilm, en komedie, og en valgfri Komedie: Lasse & Geir Ferris Buellers Day Off I Now Pronounce You Chuck And Larry Kunsten Å Tenke Negativt Hot Fuzz Big White Men Can't Jump Alle Elsker Mary Lystløgneren Happy Gilmore Action: Terminator 2 Aliens The Rock Bad Boys Kill Bill Leon Bourne-filmene Disturbia Battle Royale Valgfritt: Above The Rim A Clockwork Orange 28 Days Later Karate Kid Ichi The Killer Garden State Lost In Translation Barbarella Friday 13th: Part 2 Evil Dead Just out of the top of my head. Det meste av det har du nok sett. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gore/Skrekk/Action/Tortur: Devil's Rejects Rett og slett en film du ikke kan være likegyldig til. Anb. Aldersgrense: 20! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 og forresten: nokre gode "nerde"-filmar, som revenge of the nerds, eller andre ting med data? Freaks and geeks? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg skal ha en filmkveld med noen venner, og lurer på om noen har noen gode forslag. Vi er ute etter. en actionfilm, en komedie, og en valgfri Komedie: Lasse & Geir Ferris Buellers Day Off I Now Pronounce You Chuck And Larry Kunsten Å Tenke Negativt Hot Fuzz Big White Men Can't Jump Alle Elsker Mary Lystløgneren Happy Gilmore Action: Terminator 2 Aliens The Rock Bad Boys Kill Bill Leon Bourne-filmene Disturbia Battle Royale Valgfritt: Above The Rim A Clockwork Orange 28 Days Later Karate Kid Ichi The Killer Garden State Lost In Translation Barbarella Friday 13th: Part 2 Evil Dead Just out of the top of my head. Det meste av det har du nok sett. Lost in Translation er den ultimate buddy-film -.- Anbefal meg en skummel psykologisk film. Endret 19. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 The Shining Janghwa, Hongryeon El Orfanato Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som kan anbefale noen skikkelig gode kjærlighet / relationship filmer? Gjerne lavmælte og melankolske, og helst litt mer ballsy enn standard hollywood-oppskrift. Ingen vits i å anbefale Eternal Sunshine, Amélie, Lost in Translation, All the Real Girls, Garden State. Vet allerede at jeg bør sjekke ut Chungking Express / WKW. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 The Notebook? Er vel ganske Hollywoodsk og passer sammen med de andre du har nevnt dog, t.o.m enda litt mer klissete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå