CypheroN Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som vet om noen gode filmer som handler om barn ? Har selv ingen gode eksempler. ^^ Men tenker liksom som ; big daddy, nowhere to run osv. Har faktisk ikke sett en orntlig god film trur jeg som handler om barn. Da tenker jeg på det som et hoved fokus i filmen. Sett den franske filmen;de 400 slagene. Tenker noe i den retningen! Takkk!: )) Stand By Me. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har noen gode filmer i samme gate som donnie darko og american beuty? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har noen gode filmer i samme gate som donnie darko og american beuty? Fight Club, Magnolia, The Butterfly Effect, Memento, The Nines 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fight Club, Magnolia, The Butterfly Effect, Memento, The Nines Har sett alle untatt The nines ...Sjekka ut traileren og den virka bra , så skal se om jeg får skaffet den:) Takk Lenke til kommentar
torboe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger en virkelig skummel film? En som virkelig kjennes på kroppen! Helst ikke en med overdrevne monstre, blod og gørr. Men heller en som handler om galskap, besettelse og andre spooky ting Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vet ikke med andre, men jeg ble pissredd av både Mullholland Dr. og Lost Highway. The Shining om du ikke har sett den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger en virkelig skummel film? En som virkelig kjennes på kroppen! Helst ikke en med overdrevne monstre, blod og gørr. Men heller en som handler om galskap, besettelse og andre spooky ting A Tale of Two Sisters Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Trenger en virkelig skummel film? En som virkelig kjennes på kroppen! Helst ikke en med overdrevne monstre, blod og gørr. Men heller en som handler om galskap, besettelse og andre spooky ting Psycho såklart men IKKE(!) den i fra 1998 edit - psycho er egentlig ikke noe skummel når ejg tenker meg om. Endret 15. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
torboe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har sett Psycho, ble vel ikke direkte redd da jeg så den, mere spent! Men absolutt en knall god film Har ikke sett den fra 1998 jeg da, er den ikke noe tess? Har faktisk Mullholland Dr. liggende, men har ikke fått sett den ennda, så tror jeg går for den! Men er den særlig skummel da? Trenger noe som skremmer både meg og dama sikkelig og da er kanskje "Tale of two sisters" noe å satse på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Har faktisk Mullholland Dr. liggende, men har ikke fått sett den ennda, så tror jeg går for den! Men er den særlig skummel da? Trenger noe som skremmer både meg og dama sikkelig og da er kanskje "Tale of two sisters" noe å satse på. Den har en del ubehagelige scener ja. Psykothriller. Filmen har også en enkeltscene som har skremt meg mer enn noen andre film har gjort. Endret 15. oktober 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 En knallgod film? Alle sjangrer.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Si en film du selv liker så blir det lettere Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Si en film du selv liker så blir det lettere Forrest gump... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger en virkelig skummel film? En som virkelig kjennes på kroppen! Helst ikke en med overdrevne monstre, blod og gørr. Men heller en som handler om galskap, besettelse og andre spooky ting Shutter Island? Selv om jeg syns den er utrolig oppskrytt, flåsete og skabbete, så passer den vel beskrivelsen godt. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kunne trengt noken anbefalinger for kvelden. Skal over til en kompis og chille heile natta, så vi må ha noke mindblowing-shit, helst noke som enten er basert på noke virkelig, eller hvertfall har en virkelighets-feel i seg. derfor tenker eg at det må vere noke dødskult eg ikkje har sett av det som ikkje er profesjonelle spillefilmer, med unntak av dei med syk orginalitetsfaktor når det gjelder produksjon, og noke som skiller seg ut fra det du vanligvis ser når du hiver på en film. Ønsket innhold: Pulings og rocknroll, narkotika og narkotikavirksomhet, mord, drap, vold, grøss, skrekk og gru. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) planet terror kanskje edit- passer nok ikke så bra til beskrivelsen Jeg trenger også en slik film Endret 15. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Requiem for a Dream, Pulp Fiction og Trainspotting, kanskje? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tips til middelalderfilm? Type Robin hood, Arn osv. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kunne trengt noken anbefalinger for kvelden. Skal over til en kompis og chille heile natta, så vi må ha noke mindblowing-shit, helst noke som enten er basert på noke virkelig, eller hvertfall har en virkelighets-feel i seg. derfor tenker eg at det må vere noke dødskult eg ikkje har sett av det som ikkje er profesjonelle spillefilmer, med unntak av dei med syk orginalitetsfaktor når det gjelder produksjon, og noke som skiller seg ut fra det du vanligvis ser når du hiver på en film. Ønsket innhold: Pulings og rocknroll, narkotika og narkotikavirksomhet, mord, drap, vold, grøss, skrekk og gru. Henger meg på Atsjonas på Requiem for a dream og Pulp Fiction. Vil også slenge med Fight Club og kanskje en Lynch film? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tips til middelalderfilm? Type Robin hood, Arn osv. Gladiator seff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå