thesinner Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Spanske REC er en fin film, støtter den. Jeg har kun sett nummer 2, og synes den var forholdsvis dårlig. Så hvordan er 1'ern sammenlignet med 2'ern? Hvordan fikk du for deg at du burde begynne med 2'ern? Det var jo teit. Uansett, 2'ern kan ikke sammenliknes med 1'ern. spør du meg burde det aldri blitt laget noe oppfølger. Men nå har du på en måte ødelagt mye av 1'ern allerede da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tips til helt greie komedier som får deg til å trekke på smilebåndet? Eller bare filmer som får deg blid. Er sjuk og trenger noe for å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tips til helt greie komedier som får deg til å trekke på smilebåndet? Eller bare filmer som får deg blid. Er sjuk og trenger noe for å få tiden til å gå. Tre tilfeldige på strak arm: Being John Malkovich, High Fidelity, Fantastic Mr. Fox. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Tips til helt greie komedier som får deg til å trekke på smilebåndet? Eller bare filmer som får deg blid. Er sjuk og trenger noe for å få tiden til å gå. Hadde nettopp gjensyn med Waiting... den er alltid morsom Endret 30. september 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Skal begynna ein ny serie på discovery snart som handlar stort sett om Stephen Hawking. når og hva heter den? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Huskar ikkje kva den hete, men den skal gå på søndag i kveldinga... Du finn den sikkert dersom du går på discovery sine sider eller følg med på discovery sine reklamar. Also: Støttar forslaget om Fantastic Mr. Fox oppi her! Elskar den filmen. Skikkelig feel-good Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er ute etter noe som ligner på Cop Out (action/komedie). Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skal se Cop Out i helga så vet ikke hvordan den er, regner med Hot Fuzz er noe i samme gata. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje lethal weapon filmene Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilken film skal jeg se først? Exit Through The Gift Shop Harry Brown It's A Wonderful Life Los Viajes del Viento Time (Shi gan) Man Bites Dog Pierrot le Fou The Player Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 It's A Wonderful Life. Har ikke sett mange av de du lister Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er ute etter noe som ligner på Cop Out (action/komedie). Noen som kan hjelpe? Det er jo ein hyllest til 80-tals buddy-cop-filmar. Lethal Weapon, Beverly Hills Cop, Rush Hour, 48 Hrs, Bulletproof, Midnight Run... Hot Fuzz er ein parodi på den typen filmar. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Team America er vel også en slags parodi på klisje-action filmer til dags. Verdt og se enten man liker South Park eller ikke. Lenke til kommentar
simensr Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er ute etter noe som ligner på Cop Out (action/komedie). Noen som kan hjelpe? Bad boys , i spy, spies like us. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Red Heat er også en bra buddy-cop film. Endret 1. oktober 2010 av Cortese Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen filmer om ran/bankran? Har sett inside man, armored og noen andre som jeg husker nå, men kom gjerne med tips! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Skrev dette to sider bakover: Heist: -The Sting (1973) -Sneakers (1992) -A Fish Called Wanda (1988) -The Score (2001) Edit: Kan og legget til: -The Taking of Pelham One Two Three (1974) -Reservoir Dogs (1992) -Heat (1995) -Die Hard (1988) -Dog Day Afternoon (1975) -Point Break (1991) Og som en liten kortfilm kan du se åpningsekvensen til Dead or Alive (1999). Er strengt tatt mord, men har perfekt ran feeling: http://www.youtube.com/watch?v=TM65MPPn4PA Endret 2. oktober 2010 av Venerable Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spanske REC er en fin film, støtter den. Jeg har kun sett nummer 2, og synes den var forholdsvis dårlig. Så hvordan er 1'ern sammenlignet med 2'ern? Hvordan fikk du for deg at du burde begynne med 2'ern? Det var jo teit. Uansett, 2'ern kan ikke sammenliknes med 1'ern. spør du meg burde det aldri blitt laget noe oppfølger. Men nå har du på en måte ødelagt mye av 1'ern allerede da. Rent a movie with friends. Jeg ble rett og slett nedstemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå