djgudleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Trenger noen drittskumle skrekkfilmer som jeg kan se med dama i helga. Any ideas? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Helloen, jeg skulle gjerne hatt et forslag til noen heist filmer ala the italian job og oceans 11/12/13. I tillegg hadde det vært artig med noen "intelligente" (satt i eselører i mangel av et mer dekkende ord) komedier slik som f.eks. American Beauty. Takker så meget for eventuelle svar The Bank Job Endret 23. september 2010 av TM B Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hm, jeg trenger noen gode filmer til helga. Har vurdert følgende: The Usual Suspects The Boondock Saints Robin Hood (Ridley Scott) Donnie Brasco King Kong (Peter Jackson) Training Day Synes dere at dette er gode filmer? Jeg tar gjerne i mot anbefalninger! Liker mye forskjellig, bortsett fra skrekkfilmer The Usual Suspects er i mine øyne pur genialitet. En av de aller kuleste filmene jeg har sett og det var vel der min kjærlighet for Kevin Spacey og startet. Plottet er herlig. Gå for den Har ikke sett noen av de andre, men "jentevennen min" er stor fan av Donnie Brasco og fortalt mye bra om den og. Personlig setter jeg på Clockwork Orange (1971) for første gang (vært litt treig, dårlig) en gang i løpet av helgen. I natt blir det The Wall (1982). Endret 23. september 2010 av niko. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Helloen, jeg skulle gjerne hatt et forslag til noen heist filmer ala the italian job og oceans 11/12/13. I tillegg hadde det vært artig med noen "intelligente" (satt i eselører i mangel av et mer dekkende ord) komedier slik som f.eks. American Beauty. Takker så meget for eventuelle svar The Bank Job For komedier: The Big Lebowski Being John Malkovich (kanskje litt i særeste laget) Trainspotting Lock, Stock and Two Smoking Barrels Dr. Strangelove Oldboy A Serious Man Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Trenger noen drittskumle skrekkfilmer som jeg kan se med dama i helga. Any ideas? Shutter (2004) Skumleste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Trenger noen drittskumle skrekkfilmer som jeg kan se med dama i helga. Any ideas? Shutter (2004) Skumleste filmen jeg har sett. Du kan også ta en titt på [rec]. Klarer ikke å bli skremt av filmer selv, men de jeg så den sammen med sa det var den skumleste filmen de noensinne hadde sett. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hm, jeg trenger noen gode filmer til helga. Har vurdert følgende: The Usual Suspects The Boondock Saints Robin Hood (Ridley Scott) Donnie Brasco King Kong (Peter Jackson) Training Day Synes dere at dette er gode filmer? Jeg tar gjerne i mot anbefalninger! Liker mye forskjellig, bortsett fra skrekkfilmer Der var det mange gode! The Boondock Saints er helt fantastisk. En av favorittfilmene mine. The Usual Suspects er veldig, veldig god, men den er vel nesten kun for å se én gang. Robin Hood overrasket meg positivt, selv om jeg allerede forventet en god film fra Scott. Ellers er både Training Day og King Kong noen meget severdige filmer. Du har mye gøy foran deg! ^^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 I natt blir det The Wall (1982). Det er en film som helst burde sees med noe rus i kroppen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Poppa piller over en uke i strekk nå. Blodfortynnende medisiner riktignok. Litt syre i magen bare, vet ikke om det er rus nok? Er generelt rusa på Pink Floyd hele tiden, så det får holde. Måtte spare filmen til i morgen uansett, holder på å slukne nå. Lock Stock, Big Lebowski, John Malcovich og Trainspotting over her støttes. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du får blande en heftig dose i morgen da. Nei, god bedring og kos deg med film. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trenger noen drittskumle skrekkfilmer som jeg kan se med dama i helga. Any ideas? Castle Freak (1995) Phenomena (1985) Road Games (1981) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Trenger noen drittskumle skrekkfilmer som jeg kan se med dama i helga. Any ideas? -[Rec] (2007) -Ju-on: The Grudge (2002) -Ringu (1998) -The Eye (2002) -Shutter (2004) -The Texas Chainsaw Massacre (1974) -Signs (2002) -The Changeling (1980) Really? Like... really really? Endret 24. september 2010 av Venerable Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Really? Like... really really? Absolutt! 3ern er kanonbra. Conal Cochran er jo en av de råeste bad-guysene innen 80-talls horror. Ble helt satt ut da jeg så den første gangen. Unger som blir drept, og på en så brutal måte. Vel, den er helt der oppe med begge forgjengere, selv uten Myers. The Changeling (1980) , er forresten en fantastisk god horror film. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Burde jeg se Man on fire eller The Siege? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen gode nye filmer? Har sett shutter island, kick ass, the book of eli... Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen gode nye filmer? Har sett shutter island, kick ass, the book of eli... Hvordan sjanger er du ute etter? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen gode nye filmer? Har sett shutter island, kick ass, the book of eli... Hvordan sjanger er du ute etter? Alt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lett The Expandables! Tøffeste actionfilmen på veldig lenge. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lett The Expandables! Tøffeste actionfilmen på veldig lenge. Takker Flere forslag? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 The Expandables er drittøff ja! Så den forrige helg, anbefales på det sterkeste Elr noen klassikere som nesten alle har sett: Rambo 4 og 300 hvis du liker action spess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå