Kakebakelate Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ville heller sett Ehe Road enn The Book of Eli. Grunnet at jeg fant tBoE rett og slett for dum til at den klarte å underholde meg ordentlig. Mens de andre som så den samens med meg stortrivdes. Men hvis du er glad i den typen filmer så er det bare å se begge. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Eneste som var bra med avatar var grafikken, historien fant jeg ikke spesielt imponerende, kunne jo likså godt sett Pocahontas. Er jo det som er sci fi da ble heller ikke noe imponert av storyen men det er bra og se på og sikkert mange som finner denne mer underholdene en Moon. Selv skal jeg ha gjensyn med Moon snart. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den er jo kjedelig. Helt enig! Revenge of the Fallen var klart det beste innen sci-fi i 2009. Sam Rockwell er en mye dårligere skuespiller enn Shia LaBeouf, og Clint Mansell har ingenting å stille opp med mot Linkin Park! Endelig en som skjønner film her! Eg trudde du var seriøs heilt til eg las Linkin Park Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Om han ikke fant Moon engasjerende nok så er jo det hans mening, og den beste innen sci-fi i 2009 må da være Avatar? Avatar var blant de svakeste, vil jeg si. Star Trek var bedre, D9 var mye bedre og Moon var best. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Moon hadde fantastisk stemning og veldig lavt budsjett, ga den 8/10. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den er jo kjedelig. Helt enig! Revenge of the Fallen var klart det beste innen sci-fi i 2009. Sam Rockwell er en mye dårligere skuespiller enn Shia LaBeouf, og Clint Mansell har ingenting å stille opp med mot Linkin Park! Endelig en som skjønner film her! Så jeg skjønner film bare fordi jeg synes den er kjedelig? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Så jeg skjønner film bare fordi jeg synes den er kjedelig? Gratulerer med å ha underbygd poenget mitt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nei, posten til Lord Britishface var åpenbart ironisk ment. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Nå skjønner jeg ikke en dritt av hva som foregår.. EDIT: Googla Revenge of the Fallen, og fant ut det var Transformers. Da skjønner jeg ironien din. Så du håner meg, er det det du prøver på? Endret 12. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Never a boring day in here! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hehe Mini anmeldelse-tråden har også sine øyeblikk Endret 12. september 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Savner å se en god sci-fi igjen. Jeg liker ikke action-sci fi, er mer fan av de som heller mot psykologi/fiction. Liker heller ikke filmer som "ser gamle ut", klarer ikke å leve meg inn i de. Har sett stort sett alt av større filmer utgitt etter 1995-2010. Noen anbefalinger? Pitch Black. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Haha, stor klem til Britishface Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som kan anbefale filmer i samme kategori som disse: (er vel triller/krim/drama eller noe slikt sjangerene heter?) Angels & deamons The Da Vinci Code lucky nuber slevin Bourne serien Oceans serien green street hooligans public enemies the boondock saints the shawnshank redemption inside man shooter alpha dog the guardian osv osv... dere skjønner sikker poenget:p liker også action filmer av typen transforemers underworld ameriacn gangster black hawk down the dark knight Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Body of Lies State of Play Heat Taken Mission Impossible The Hurt Locker The Rock Munich Green Zone True Lies Seven Zodiac Fight Club The Game var faktisk overaskende god film. Endret 12. september 2010 av Cortese Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Takker for svar, har dog sett alle untatt heat, munich, seven og true lies. men skal sjekke dem ut Endret 12. september 2010 av dTd Lenke til kommentar
olasaurus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vil gjerne se filmer som er ganske like The Illusionist og The Prestige. Det var to knallfilmer etter min mening. noen anbefalinger? 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som kan anbefale filmer i samme kategori som disse: (er vel triller/krim/drama eller noe slikt sjangerene heter?) Noen gode filmer som passer beskrivelsen din ganske godt: Fargo American Psycho Kiss Kiss Bang Bang Se7en Ganske kjente filmer, så kan godt hende du allerede har sett alle. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har blitt helt hekta på filmer som handler om koder og hemmligheter ogsånn.. Har sett: The Oxford murders Da vinci koden engler og demoner National treasure 1 og 2 De fleste som handler om sherlock holmes Noen som vet om noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå