svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Event Horizon kanskje? Sunshine er veldig bra også. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du ikke har sett Blade Runner så ville jeg ha staret med den. Ellers har vi jo Moon fra 2009. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Moon ja, den anbefalar eg også. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Endelig tid til å få sett en film igjen, men så er det, som alltid, problem å finne en bra film. Jeg digger post-apokalyptiske som "The road" og "The book of Eli", men så vidt jeg vet har jeg sett alt som har kommet ut i litt nyere dato Dystopiske filmer er også fengende, men uten for mye gørr... Forslag? Ikke noe etter år 2000, gamle filmer interesserer meg desverre ikke. Children of Men (2006) En som bryter kriteriene dine, men er blant mine favoritter: The Quiet Earth (1985) Edit: Jeg har sett Moon, Event Horizon, Sunshine og Blade Runner ja. Like de fra best-dårligst i den rekkefølgen også Endret 11. september 2010 av Saftis Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vil også anbefale the Fountain Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Takk, men har nok sett den også. Har som sagt sett alt av nyere store sci-fi-filmer Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sphere (1998) kansje? Ikke sett den enda men skal få satt den på snart Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Moon ja, den anbefalar eg også. Den er jo kjedelig. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Moon er fantastisk! 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Savner å se en god sci-fi igjen.Jeg liker ikke action-sci fi, er mer fan av de som heller mot psykologi/fiction. Liker heller ikke filmer som "ser gamle ut", klarer ikke å leve meg inn i de. Har sett stort sett alt av større filmer utgitt etter 1995-2010. Noen anbefalinger? Stalker, Gattaca og A Scanner Darkly. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Takk for anbefalinger, dessverre har jeg sett alle sammen (A Scanner Darkly har jeg riktignok ikke sett ferdig, men forsøkt et par ganger uten å bli fenget nok til å orke å fullføre). Tenkte kanskje det var noen flere indie-filmer av typen Moon som hadde unngått radaren. Hva heter den sida hvor man kan huke av filmer man har sett og lage en liste, igjen? Endret 11. september 2010 av Saftis Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Moon er fantastisk! Iværtfall en som har skjønt det Etter min mening så er Moon en av de største positive filmopplevelsene på lenge. Hele atmosfæren kryper inn under huden på deg og man er fanget. 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det finnes flere av dere. Soundtracken er himmelsk. Rett inn på iPod-en. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 For å dra det litt off topic. Så Moon på limited screening i NY i en sal med 10 personer. Hadde ingen forventninger da jeg ikke engang hadde hørt om den. Det var en opplevelse det. Ble helt blown away! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Den er jo kjedelig. Helt enig! Revenge of the Fallen var klart det beste innen sci-fi i 2009. Sam Rockwell er en mye dårligere skuespiller enn Shia LaBeouf, og Clint Mansell har ingenting å stille opp med mot Linkin Park! Endelig en som skjønner film her! Endret 12. september 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva heter den sida hvor man kan huke av filmer man har sett og lage en liste, igjen? http://www.icheckmovies.com/ eller http://www.listsofbests.com/. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Da har jeg fordrevet noen timer med å lage checklist Inception står for tur når den kommer på DVD, Avatar er ikke helt min greie tror jeg men tenkte å finne en 3D-kino som evt. gjør reruns av den. http://www.icheckmovies.com/profile/checked/saftis/ Endret 12. september 2010 av Saftis Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Den er jo kjedelig. Helt enig! Revenge of the Fallen var klart det beste innen sci-fi i 2009. Sam Rockwell er en mye dårligere skuespiller enn Shia LaBeouf, og Clint Mansell har ingenting å stille opp med mot Linkin Park! Endelig en som skjønner film her! Om han ikke fant Moon engasjerende nok så er jo det hans mening, og den beste innen sci-fi i 2009 må da være Avatar? Endret 12. september 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Eneste som var bra med avatar var grafikken, historien fant jeg ikke spesielt imponerende, kunne jo likså godt sett Pocahontas. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Cloverfield er jo heller ikke såå verst når det gjelder post post-apokalyptisk film. Men Book of Eli likte jeg godt. Denzel er Hanks nr 2 når det gjelder å bare spille i gode filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå