Xanman Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Excellent! Den listen inneholdt mange filmer jeg har hatt lyst til å se. Toxic Avenger, Killer Klowns og Troll 2 spesielt Apropos Nightmare on Elm Street; er Complete Collection verdt pengene (altså under 200) ? Samme med Hellraiser og Friday the 13th? Har lyst til å se mer gammel skrekk Nightmare on Elm Street er genial, men oppfølgerene er crap. Hellraiser og Friday The 13th er geniale begge to Her er noen filmer Infenso glemte: - The Burning - Class of Nuke 'Em High 2 (ligg unna eneren) - Phantasm - Child's Play - Silent Night, Deadly Night - Swamp Thing - Brainscan - The Blob - Maniac - Wishmaster - Ghoulies - An American Werewolf in London - The Fog - Phenomena - Suspiria - Carrie - The Beyond - My Bloody Valentine - Vault of Horror - The Brood - Fright Night - House - The Gate - Braindead Endret 16. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Wut, nå har jeg to gode lister å gå etter Men begge mangler Braindead >.< Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke nå lenger Trodde Infenso hadde nevnt den. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Setter Bad Taste langt over Braindead, så jeg valgte å droppe den. EDIT: Meet the Feebles må for all del også nevnes. En svært gøyal b-film. Endret 16. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen anbefalinger til kortfilmer? Helst noen som er tilgjengelige på nett. (ala Spider) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 David Lynchs The Alphabet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen anbefalinger til kortfilmer? Helst noen som er tilgjengelige på nett. (ala Spider) I Love Sarah Jane (klikk for å se den på youtube) Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sett'n Skal skjekke ut Lynch-filmene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan noen anbefale meg noen überåttitalls filmer (helst komedie eller skrekkfilm) med ungdommer som hovedpersoner? Eksempel: Weird Science Revenge of The Nerds A Nightmare on Elm Street Sleepaway Camp Også vil jeg også gjerne ha forslag på skrekkfilmer som er inspirerte av 50-talls skrekkfilmer/tegneserier. Eksempel: Creepshow-filmene Vault of Horror Tales from The Crypt Endret 18. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan noen anbefale meg noen überåttitalls filmer (helst komedie eller skrekkfilm) med ungdommer som hovedpersoner? Det første jeg tenkte var The Breakfast Club. Den har ungdommer, er veldig åttitalls. Blanding av drama og komedie. Men den er fin, se den. Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen her som kan anbefale filmer med Alan Rickman? Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hmmm...ikke like lett å anbefale noe når du mest sansynlig har sett de fleste. Men ramser opp et par. Grøsser(80talls grøsser-komedier) - Night of the comet (ikke akkurat en direkte grøsserfilm) - Street trash - C.H.U.D - Videoviolence (som coolduder anbefalte, og som jeg må anbefale videre, skikkelig corney) - Cannibal campout - Slime city - Night of the demons og en skikkelig ræva slasherfilm: don't go into the woods...alone. Komedier: (blir ikke direkte teen-flicks, men classic 80talls uansett, de fleste med Rodney Dangerfield) - Caddyshack - Easy money - Back to school - Bachelor party - Trashin' Endret 18. mars 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen her som kan anbefale filmer med Alan Rickman? Satser på at du har sett Die Hard? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hmmm...ikke like lett å anbefale noe når du mest sansynlig har sett de fleste. Men ramser opp et par. Grøsser(80talls grøsser-komedier) - Night of the comet (ikke akkurat en direkte grøsserfilm) - Street trash - C.H.U.D - Videoviolence (som coolduder anbefalte, og som jeg må anbefale videre, skikkelig corney) - Cannibal campout - Slime city - Night of the demons og en skikkelig ræva slasherfilm: don't go into the woods...alone. Komedier: (blir ikke direkte teen-flicks, men classic 80talls uansett, de fleste med Rodney Dangerfield) - Caddyshack - Easy money - Back to school - Bachelor party - Trashin' Takk skal du ha! Mange gode forslag her. Cyph, jeg skal sjekke ut The Breakfast Club. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satser på at du har sett Die Hard? Ja det har jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Cyph, jeg skal sjekke ut The Breakfast Club. Koselig og samtidig litt trist film, egentlig. Veldig spesielt på en bra måte. Håper du liker den. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan nokon anbefale ein god varulv-film? såg nettopp an american werewolf in london og fekk lyst på meir og forresten: nokre gode "nerde"-filmar, som revenge of the nerds, eller andre ting med data? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du kan jo prøve deg på denne. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan nokon anbefale ein god varulv-film? såg nettopp an american werewolf in london og fekk lyst på meir og forresten: nokre gode "nerde"-filmar, som revenge of the nerds, eller andre ting med data? Ginger Snaps er grei, og The Howling har jeg hørt mye bra om. Weird Science er en fin nerdefilm. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan nokon anbefale ein god varulv-film? såg nettopp an american werewolf in london og fekk lyst på meir og forresten: nokre gode "nerde"-filmar, som revenge of the nerds, eller andre ting med data? De tre nevnte er veldig bra filmer, men sjekk også ut An American Werewolf In London og Dog Soldiers. Edit: Brainscan er en smågeeky skrekkfilm du bør se. Hvis du vil se en geek som tar enda mer hevn enn de på Revenge of the Nerds må du se The Toxic Avenger. Endret 18. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå