Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Ed Wood i går og har fått mersmak på slike filmer som handler om mennesker som lager film, om å lage/skape en film. Trenger derfor flere slike filmer. På forhånd, takk. :)

 

American Movie (1999)

 

 

Jeg så Ed Wood i går og har fått mersmak på slike filmer som handler om mennesker som lager film, om å lage/skape en film. Trenger derfor flere slike filmer. På forhånd, takk. :)

 

Min favorittfilm om å laga film er 8 1/2.

Tusen takk, begge skal sjekkes ut.

Lenke til kommentar

:ohmy:

Terminator 1 & 2.

 

Backer deg opp på den. Trodde aldri jeg skulle like dem så godt. Gruer meg til å se nummer 3. Fått mye hurv den .

Fikk skikkelig Terminator feeling da jeg så James Cameron's Aliens, verdt og sjekke ut både eneren og toeren :thumbup:

 

Det skal jeg gjøre, de ligger jo på IMDb top 250 også. Skal få unnagjort noen der med tiden, men er lite motivert for film for tiden :ohmy:

Lenke til kommentar

Hey folks!

Vil jeg bli underholdt av 12 Angry Men, mon tro? :hmm:

Absolutt. Jeg viste remaken fra 1997 til 5-6 av vennene mine (Folk uten særlig interesse for film, som jeg ikke hadde klart å overtale til å se en sort/hvitt film) og alle digget den. Og filmene er nesten identiske, så den virker å være underholdene for folk flest den dag i dag.

Lenke til kommentar

Endelig tid til å få sett en film igjen, men så er det, som alltid, problem å finne en bra film. Jeg digger post-apokalyptiske som "The road" og "The book of Eli", men så vidt jeg vet har jeg sett alt som har kommet ut i litt nyere dato :(

 

Dystopiske filmer er også fengende, men uten for mye gørr...

 

Forslag?

Ikke noe etter år 2000, gamle filmer interesserer meg desverre ikke.

Lenke til kommentar

Endelig tid til å få sett en film igjen, men så er det, som alltid, problem å finne en bra film. Jeg digger post-apokalyptiske som "The road" og "The book of Eli", men så vidt jeg vet har jeg sett alt som har kommet ut i litt nyere dato :(

 

Dystopiske filmer er også fengende, men uten for mye gørr...

 

Forslag?

Ikke noe etter år 2000, gamle filmer interesserer meg desverre ikke.

 

Har du tittet i denne tråden? :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919592

Lenke til kommentar
Jeg har en film som matcher det du søker 100% -- synd den ble utgitt 31. Desember 1999.
Oki, som jeg sa, ingenting før 2000, så da er ikke den 100% det jeg søker ;)

 

 

Har du tittet i denne tråden? :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919592

Jepp, sett alt som er anbefallt der og alt nyere enn 2000. bra filmer :)

 

edit: leif

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...