nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Du kan jo alltids se Vegas Vacation fra 1997 med Clark Griswold Eller The Hangover.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Vegas Vacation! Edit: Ninja'd Endret 20. august 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Noen som har noen filmer om Las Vegas? Har sett: Fear and Loating Very Bad Things 3000 Miles to Graceland Saint John og Las Vegas Takker :D Oceans Eleven Oceans Thirteen Rain Man Endret 20. august 2010 av Venetar Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg elsket Beerfest og Hangover. Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg noen gode filmer i samme sjanger. Har dere forslag? Endret 20. august 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hangover var ikke veldig bra syns jeg, men beerfest var helt fantastisk. Ikke at jeg kan komme på noen filmer i farten . Syns bare det burde nevnes. Eller syns jeg ikke de ligger helt i samme gata, utenom at begge to involverer alkohol. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som kan anbefale noe 60-talls aktig? tenker på slikt som Mad Men Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Drama film må sees i kveld! nevn opp til 3 drama filmer som er lagd etter 2000 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Drama film må sees i kveld! nevn opp til 3 drama filmer som er lagd etter 2000 Erin Brockovich (2000) Evil (2003) aka. Ondskan Changeling (2008) Finding Forrester (2000) Thirteen Days (2000) Hotel Rwanda (2004) 1 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hangover var ikke veldig bra syns jeg, men beerfest var helt fantastisk. Ikke at jeg kan komme på noen filmer i farten . Syns bare det burde nevnes. Eller syns jeg ikke de ligger helt i samme gata, utenom at begge to involverer alkohol. Riktig, er ute etter gode filmer som inneholder alkohol. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Som et lyn fra klar himmel anbefaler jeg folk å se følgende filmer: -Om forlatelse (les gjerne boken i tillegg) -Resten av dagen EDIT: Kan som et lite tillegg supplere med filmen Elefantmannen. Endret 21. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hangover var ikke veldig bra syns jeg, men beerfest var helt fantastisk. Ikke at jeg kan komme på noen filmer i farten . Syns bare det burde nevnes. Eller syns jeg ikke de ligger helt i samme gata, utenom at begge to involverer alkohol. Riktig, er ute etter gode filmer som inneholder alkohol. Superbad? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du bør se Miss March og Sex Drive. To hjernedøde filmer, som faktisk er underholdende! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som kan anbefale noe 60-talls aktig? tenker på slikt som Mad Men Mississippi Burning handlar om hendingar som vert refererte i Mad Men. Catch me if you can har litt det same emnet, faktisk. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som kan anbefaler meg noen terning kast 6 filmer etter deres smak? Skal bestille meg mat og leie en film. Tar i mot fra de fleste sjangere. Skulle gjerne hatt så raske svar som mulig. Filmen skal vare i terningkast 6 i sin sjanger. Feks en action film trenger ikke ha god story, bare den har sinnsyk bra action (transformers 1 og 2) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Terminator 1 & 2. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som kan anbefaler meg noen terning kast 6 filmer etter deres smak? Skal bestille meg mat og leie en film. Tar i mot fra de fleste sjangere. Skulle gjerne hatt så raske svar som mulig. Filmen skal vare i terningkast 6 i sin sjanger. Feks en action film trenger ikke ha god story, bare den har sinnsyk bra action (transformers 1 og 2) Lucky Number Slevin Hitchhikers Guide To Glaxy Superbad Fight Club Goldeneye Inglorious Basterds The Illusonist The Prestige Watchmen The Last Trapper No Country For Old Men Dead Mans Shoes Mye blanda og en helt random top of my head liste av de første filmene jeg tenkte på. Utelukkende terningkast 6 fra meg hvertfall. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg så Ed Wood i går og har fått mersmak på slike filmer som handler om mennesker som lager film, om å lage/skape en film. Trenger derfor flere slike filmer. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg så Ed Wood i går og har fått mersmak på slike filmer som handler om mennesker som lager film, om å lage/skape en film. Trenger derfor flere slike filmer. På forhånd, takk. American Movie (1999) http://www.youtube.com/watch?v=P7N2Jz1en4w Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Terminator 1 & 2. Backer deg opp på den. Trodde aldri jeg skulle like dem så godt. Gruer meg til å se nummer 3. Fått mye hurv den . Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg så Ed Wood i går og har fått mersmak på slike filmer som handler om mennesker som lager film, om å lage/skape en film. Trenger derfor flere slike filmer. På forhånd, takk. Min favorittfilm om å laga film er 8 1/2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå