Schneiderlin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Dirty Harry. Ja, så klart! Den skal jeg sette på etterpå. Men det kan hende at posten min ble litt misforstått, det trenger ikke å være noe med Clint Eastwood i. Jo så det men den er jo et must da alt med Arnold Schwarzenegger, Endret 16. august 2010 av Cortese 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei. Har dere noen forslag til bra action-comedy filmer? Har sett Rush Hour (alle 3), Cop out og the spy next door. Likte disse filmene ganske godt, så det er derfor jeg poster nå Ps: Spesielt hvis det er en film med Jackie Chan Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Slike filmer er sjelden gode, men noen finnes det. In Bruges, Hot Fuzz, Kung Fu Hustle, Blues Brothers, Beverly Hills Cop. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bra action-komedie: Pineapple Express. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan noen kjapt spy ut alle filmer som inneholder moderne krigføring i midtøsten som det er verdt å se? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hei. Har dere noen forslag til bra action-comedy filmer? Har sett Rush Hour (alle 3), Cop out og the spy next door. Likte disse filmene ganske godt, så det er derfor jeg poster nå Ps: Spesielt hvis det er en film med Jackie Chan Beste fra Jackie Chan. Alle er action komedier og helt fuckings fantastiske: Drunken Master (1978) Drunken Master II (1994) Project A (1983) Project A II (1984) Wheels on Meals (1984) Police Story (1985) Police Story Part II (1988) Police Story 3: Super Cop (1992) Dragons Forever (1988) http://www.youtube.com/watch?v=u1cHynIXweE Endret 17. august 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei. Har dere noen forslag til bra action-comedy filmer? Har sett Rush Hour (alle 3), Cop out og the spy next door. Likte disse filmene ganske godt, så det er derfor jeg poster nå Ps: Spesielt hvis det er en film med Jackie Chan Beste fra Jackie Chan. Alle er action komedier og helt fuckings fantastiske: Drunken Master (1978) Drunken Master II (1994) Project A (1983) Project A II (1984) Wheels on Meals (1984) Police Story (1985) Police Story Part II (1988) Police Story 3: Super Cop (1992) Dragons Forever (1988) Venetar har vel nevnt de viktigste filmene, men glemte spesielt disse to; Armour of God Armour of God II: Operation Condor Likte du Rush Hour filmene, liker du antageligvis også Shanghai Noon og Knights. Av andre JC filmer jeg synes bør nevnes; City Hunter First Strike (egentlig Police Story 4) Rumble in the Bronx Rob-B-Hood Twin Dragons Mr. Nice Guy Who Am I? (ikke så mye komedie, men noe...) Ellers kan du jo titte på linkene i signaturen min Lenke til kommentar
reinf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bare slenger inn et innlegg for å få denne tråden under "mine innlegg".. Og i sammeslengen kan jeg anbefale Inception, beste filmen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Enig i at det er en kanonfilm Reinf. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kan noen kjapt spy ut alle filmer som inneholder moderne krigføring i midtøsten som det er verdt å se? Jarhead. Ein av yndlingsfilmane mine. also: kan nokon anbefala nokre filmar med skikkelig hippie-feeling? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) cheech and chong? Endret 19. august 2010 av ReGaiN Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den siste revejakta? Shit, fikk lyst til å lese boka. Lager meg en kopp te og legger meg med boka, gitt Ålreit film og forøvrig om du ikke har sett. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kan noen kjapt spy ut alle filmer som inneholder moderne krigføring i midtøsten som det er verdt å se? The Hurt Locker og Jarhead som nevnt, kan også foreslå Battle for Haditha, som omhandler massakren i Haditha i 2005 (noe anti-amerikansk/anti-krigsfilm, ikke anbefalt om du bare vil se ting gå i lufta, for å si det sånn). The Kingdom er også å anbefale; handler om noen CIA-agenter som blir sendt til Saudi-Arabia for å etterforske en selvmordsbombing. Handler vel strengt tatt ikke om krig i ordets rette forstand, men du får Midtøsten, skyting, eksplosjoner, øst-vest-konflikter og rike prinser i prangende slott, så den duger. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kan noen kjapt spy ut alle filmer som inneholder moderne krigføring i midtøsten som det er verdt å se? Generation Kill må nevnes, men det er en serie. Anbefales på det varmest Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hurt Locker er virkelig verdt å se. Bra film. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Blitt veldig glad i historier om krigen etter å ha sett Band Of Brothers og The Pacific. Hvilke andre filmer/tv-serie er å anbefale? Og finnes det noe form for en tidslinje slik at man kan se hvilke filmer som tilhører hvilken krig, går litt i surr her Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Saving Private Ryan er en film som delvis henger i hop med Band of Brothers da Ellers vil jeg anbefale deg å se Die Brücke Det er en film som handler om noen tyske tenåringsgutter som blir satt til å forsvare en bro under slutten av 2. verdenskrig. Utrolig bra film. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som har noen filmer om Las Vegas? Har sett: Fear and Loating Very Bad Things 3000 Miles to Graceland Saint John og Las Vegas Takker :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå