svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nokon som har filmar som går ut på alternative virkeligheiter, drømmeverdenen og slikt, og stiller spørsmål ved vår oppfatning av verda? Noko liknande Matrix, existenz osv? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) I farten så kommer jeg på Eternal Sunshine of the Spotless Mind Requiem for a Dream Dreamscape Edit: Litt feil den ene der. Endret 8. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 The Truman Show kan vel kanskje passe. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Vil ha flere filmer som f.eks The Blair Witch Project, Paranormal Activity, The Poughkeepsie Tapes, Guinea Pig Films, August Underground osv. Enten ordentlige skumle/creepy filmer eller skrekkfilmer som er litt mer spennende enn Drag me To hell og A haunting in Connecticut + The Orphanage osv. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har sett REC. 2. Elendig film synes jeg det var. 1'ern vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er det noe skummel, da? Første gangen jeg så filmen syntes jeg det var den skumleste jeg hadde sett. Har nå sett den tre ganger, så da er den ikke like ille lenger. Clicky Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal på en litt lengre togtur på torsdag, og skulle hatt en god film med lett underholdning som kan nytes i urolige omgivelser. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Crank 1 og 2. Shoot'em up. Predator, den gamle. Har ikke sett den nye. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har noen eksepsjonelle skrekkfilmer? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Altså, jeg synes The Descent var rimelig decent. HEHE. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 The decent var tamm, finnes langt bedre enn den! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er enig i at det finnes bedre. Jeg synes det er en grei skrekkfilm. Man skvetter i allefall, samt at handlingen drives pent videre. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Man skvetter greit 2-3 ganger, men etter det blir filmen så teit at jeg ikke klarer å ta det seriøst lenger, og da blir det langt fra skummelt eller nervepirrende. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Altså, jeg synes The Descent var rimelig decent. HEHE. Har merket det er mange some uttaler den The Decent. Synes også den er helt grei, et par klaustrofobiske scener har den også. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For mange har latterlige engelskkunnskaper vet du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Noen som har noen eksepsjonelle skrekkfilmer? Jeepers Creepers og 1 Missed Call! Begge har stjelt nattesøvnene mine Edit: Mindfuck filmer? Sånne hvor man sitter igjen og tenker "Hva faen?" Endret 12. august 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå