DoktorBacon Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Du burde jo sjekke ut nydelige Sunshine, hippyfilmen Silent Running fra 70-tallet og den fantastiske serien Battlestar Galactica. Selv begynner jeg på Firefly så fort den dumper ned i postkassa, men den anbefales jo av alle og enhver. Pandorum er også grei. Jeg synes den ble litt kjip og feig i midtpartiet, men det er jo en del som liker den. Endret 31. juli 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som har sett en komedie, og tenkt "Fy faen hvor genialt" eller ligende? Superbad. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som har sett en komedie, og tenkt "Fy faen hvor genialt" eller ligende? Some Like it Hot! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Du burde jo sjekke ut nydelige Sunshine, hippyfilmen Silent Running fra 70-tallet og den fantastiske serien Battlestar Galactica. Selv begynner jeg på Firefly så fort den dumper ned i postkassa, men den anbefales jo av alle og enhver. Pandorum er også grei. Jeg synes den ble litt kjip og feig i midtpartiet, men det er jo en del som liker den. Har sett Sunshine, likte den veldig godt. Skal sjekke ut dei andre, filmane, takk for tipsa Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg syns The Illusionist er litt romantisk, men det er kanskje bare fordi jeg er så glad i stemningen og dialektene i filmen. Verdt å se uansett om du ikke allerede har sett den The Illusionist har jeg sett, men det begynner å bli en stund siden så kanskje det er på tide med et gjensyn. High Fidelity er både morsom og romantisk. Ser ut til å være midt i blinken. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Så kom gjerne med forslag til filmar som er i samme gate som 2001: A Space Odyssey, Event Horizon, Alien, osv. Solyaris. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Er på jakt etter en laidback film med awesome karakterer som man bare... Liker. En film som ikke trenger at det skjer noe hele tida for man bare koser seg av å se på karakterene. Eller karakteren, så lenge en av dem er bra. Noe sånt. Finner ikke på noen eksempler akkurat nå. Vil bare styre unna romantisk klisj som jeg ikke responderer på i det hele tatt. Er også lei standard oppbygging av klimaks, og filmer der karakterer alltid utvikler seg og blir til noe bedre. Meh. Har sett det alt for mange ganger. Ting skal bare være awesome! Endret 1. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Scarface kansje om du ikke har sett den. Pacino på sitt beste Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er også lei standard oppbygging av klimaks, og filmer der karakterer alltid utvikler seg og blir til noe bedre. Meh. Har sett det alt for mange ganger. American beauty passar litt til den beskrivelsa, men ikkje så mykje til det andre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har sett både Scarface og American beauty. Herlige filmer begge to. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har en anbefaling i sjangeren Lock Stock, Snatch, Rock n Rolla ? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 In Bruges The Football Factory This is England Trainspotting Awaydays Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Noen som har en anbefaling i sjangeren Lock Stock, Snatch, Rock n Rolla ? Revolver Endret 1. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
jubb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som kan anbefale meg en rolig komedie uten handling? Jeg vil le, men gidder ikke stress. Fyr løs! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Er på utkikk etter gode finske filmer uansett sjanger. Har sett Tuntematon sotilas og Talvisota. Endret 1. august 2010 av thadon Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) JUBB : Noen som kan anbefale meg en rolig komedie uten handling? Jeg vil le, men gidder ikke stress. Fyr løs! Nesten alle filmene til Jim Carrey, Alle filmene som Jonah Hill er med i. Noen som vet om noen privatdektektiv filmer? sin city ish, uten alle effektene.. Endret 1. august 2010 av ReGaiN Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er på jakt etter en laidback film med awesome karakterer som man bare... Liker. En film som ikke trenger at det skjer noe hele tida for man bare koser seg av å se på karakterene. Eller karakteren, så lenge en av dem er bra. Noe sånt. Ting skal bare være awesome! Patrick Bateman i American Psycho syntes jeg er interessant. Rolletolkingen gjort av selveste Christian Bale er også konge! Det er denne filmen som gjorde at jeg begynte å like Bale. Selv om jeg hadde sett Dark Knight før denne. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nesten alle filmene til Jim Carrey, Alle filmene som Jonah Hill er med i. Jim Carrey passer fint til beskrivningen min, men har vel sett det meste av han. Johan Hill er notert. takk for tips Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som vet om noen privatdektektiv filmer? sin city ish, uten alle effektene.. Du kan se om Chinatown faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå