MKej Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som kan anbefale filmer som er like syk/genial som Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er litt lettere hvis du sier hva du liker av action/thriller/drama/grøsser osv. har mange gode filmer i bakhodet Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Likte det best syre trippene, og at det ikke er noe særlig handling. Bare kaos Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hmm, bare kaos, den var vanskelig men har du sett '300'' ? den er full av krig når man kommer inni filmen og er kjempebra Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 District B-13 og District B-13u og District 9 er dritfete filmer alle 3, actionfylte og District B13u og district 13 er kanskje mest basert på action, gjengbråk som banker opp politi, og driver med parkout. og selv om de 3 filmene har veldig likt navn så er District 9 noe helt annen en District B13u og District 13 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har du i det hele tatt sett Fear and Loathing in Las Vegas? 300 er jo ikke nærheten lik den filmen, en film som er en smule lik er f.eks The Imaginarium of Doctor Parnassus 1 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Easy Rider burde passe ganske bra. Endret 30. juli 2010 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 faller absolutt i smak hvis du bare vil ha krigs og kaos Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jaricho: Syrekaos, ikke krigskaos. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Høres ut som det er surrealistiske filmer du er ute etter? Eller må de være narkotikarelaterte? Jeg foretrekker slikt i kortfilmer, i små doser. Men David Lynch (Eraserhead, Blue Velvet, Lost Highway, Mulholland Dr.) og Alejandro Jodorowsky (El Topo, The Holy Mountain, Santa Sangre) sine filmer kan gå greit av og til. Så kanskje sjekke noe av det. http://www.youtube.com/watch?v=V_k8oaeHsnc Endret 30. juli 2010 av Venetar Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Spillefilmen The Doors av Oliver Stone er ganske trippy til tider. Just up my alley, selv om jeg ikke kan garantere at den passer helt til beskrivelsen. Bedre enn '300' da, det kan jeg faktisk banne på. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen som kan anbefale filmer som er like syk/genial som Fear and Loathing in Las Vegas Brain Damage (1988) av Frank Henenlotter By the way, er det noen her som har gode filmtips, der storyen ikke er helt ulik, , eller . Ganske enkelt en film, der taperen vinner over bølla, og får jenta til slutt. Sjanger, årstall osv, har ikke noe å si. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En morsom film, "Are We Done Yet" kjempe morsom. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lyst til å se en sinnsykt morsom komedie i dag.. kan være action komedie også. En jeg ikke har sett helst forslag? Gå på kino å se Knight and day Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan noen anbefale gode romantiske filmer? Jeg liker bl.a. Chungking Express, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, (500) Days of Summer og Lost in Translation. Garden State har jeg allerede planer om å se, så den trenger dere ikke anbefale. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg syns The Illusionist er litt romantisk, men det er kanskje bare fordi jeg er så glad i stemningen og dialektene i filmen. Verdt å se uansett om du ikke allerede har sett den Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 High Fidelity er både morsom og romantisk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som har sett en komedie, og tenkt "Fy faen hvor genialt" eller ligende? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hadde skrive eit passe longt og bra innlegg der eg spurte etter sci-fi, helst i verdensrommet. Så klikka backspaceknappen, og alt eg hadde skrive forsvann før eg fekk reagere. Gidder ikkje å skrive nytt innlegg no, er alt for forbanna på tastaturet. Så kom gjerne med forslag til filmar som er i samme gate som 2001: A Space Odyssey, Event Horizon, Alien, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå