Patton Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kan noen anbefale meg gode japanske filmer? Jeg har sett det meste på imdb's top250 og alt av Hayao Miyazaki. Støtter Last Life in the Universe Du bør også se følgende filmer: Sword of Doom Postman Blues, Drive, Monday (egentlig det meste fra Sabu, men dette er en god begynnelse) Twilight Samurai (sjekk ut Love and Honor og The Hidden Blade hvis det falt i smak) Welcome Back, Mr. McDonald Sonatine Linda, Linda, Linda Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Kan noen anbefale meg gode japanske filmer? Jeg har sett det meste på imdb's top250 og alt av Hayao Miyazaki. Liker du Hayao liker du nesten garantert denne 5 Centimeters per Second (Japan, 2007) Endret 27. juni 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Topp 10 japanske (Utenom Miyazaki): 1. Ichi the Killer (2001) 2. Summer Time Machine Blues (2005) 3. Sonatine (1993) 4. Blue Spring (2001) 5. Mind Game (2004) 6. The Blind Swordsman: Zatoichi (2003) 7. Battle Royale (2000) 8. Deadly Outlaw: Rekka (2002) 9. Ping Pong (2002) 10. Vampire Hunter D: Bloodlust (2000) Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei. Noen som kan anbefale meg noen gode filmer? Liker ganske mye forskjellig, spesielt filmer med fart og spenning. For øyeblikket er det filmen law abiding citizen som faller best i samk hos meg. Men liker også filmer med en god story, som f.eks the The Shawshank Redemption. Må nødvendigvis ikke action i stor stil. Filmer som har fått god kritikk, men som jeg mer eller mindre sovner til er no country for old men og shutter island. Noen som kjenner igjen filmsmaken og har noe gode titler på lager? :-P Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Se på denne listen, men vær kritisk og bare velg ut dem som virker interessante - http://www.imdb.com/chart/top Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen som kan anbefale filmer i samme gate som The Pursuite of Happyness? Likte den meget godt! Du kan sjekke ut disse: Reign Over Me Seven Pounds Har sett Reign Over Me, en av mine favoritter! Får ta å kjøpe Seven Pounds imorgen da Lenke til kommentar
NurielNorge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg har sett det også. Predikat: Anbefalt ## reklame fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 29. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nokon som kan anbefala eit par filmar med den skikkelig gode 90-tals-følelsen? Noko ala trainspotting (og prodigy sine musikkvideoar ). Anyone? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen filmer som ligner på den gode siden til American Psycho. Der pengebruken er høy, designerklær og se bra ut er obligatorisk. Bonuspoeng om det er med gode skuespillere. Rolletolkingen til Christian Bale i American Psycho er forresten helt sinnsyk! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen filmer som ligner på den gode siden til American Psycho. Der pengebruken er høy, designerklær og se bra ut er obligatorisk. Bonuspoeng om det er med gode skuespillere. Rolletolkingen til Christian Bale i American Psycho er forresten helt sinnsyk! Tja, du har da Jerry Maguire og Wall Street. Sistnevnte har forøvrig en oppfølger som er ganske aktuell. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Takk for tips. Wall Street har jeg faktisk sett, gleder meg til Wall Street 2 som om jeg ikke husker feil ble litt utsatt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen filmer som ligner på den gode siden til American Psycho. Der pengebruken er høy, designerklær og se bra ut er obligatorisk. Bonuspoeng om det er med gode skuespillere. Rolletolkingen til Christian Bale i American Psycho er forresten helt sinnsyk! Boiler Room Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Oi, ser interessant ut! Takk for tips, kom gjerne med flere, nå som det er sommerferie, så er det alltid kos med noen filmer når man ikke har annet å gjøre Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bebeluv: Den Brysomme Mannen minte faktisk til tider om American Psycho. De er egentlig to veldig ulike filmer, men du kan jo sjekke den ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da skal jeg sjekke den ut Herlig med en slik tråd som dette, og brukere som bidrar slik! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Føler for en film som er sykt morsom! Må være vanlig humor, no for spesielt interesserte.. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kanskje litt sent svar, men The Big Lebowski er i følge min mening verdens morsomste film. :!: 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Så nettopp filmen Blood and Bone. Synest filmen var god, så lurte rett og slett på om det finnes en film nummer 2, eller om de kommer ut i senere tid? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Sjekk ut Undisputed 1,2,3 om du ikke har sett de. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nei, mn skal vurdere det:) Men er det noen som vett om det eksisterer eller kommer en nummer 2 av Blood and Bone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå