Juleniss1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Western: The Great Silence (1968) My Name Is Nobody (1973) The Big Gundown (1966) Lemonade Joe (1964) Gunlaw (1967) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Western: Winchester '73 (1950) Endret 24. mai 2010 av Cortese Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Diver og finner westernfilmer å kjøpe, men finner kun engelsk dubba versjoner av Sergio Leones filmer, noen som veit hvor jeg kan få tak i orginal versjonene på Italiensk med engelsk eller norsk tekst? Kanskje litt OT men det var i denne tråden jeg spurte først. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sergio Leone's westernfilmer finnes ikke på italiensk. Utgavene med engelsk språk er de eneste å få tak i. Han brukte mye amerikanske skuespillere. Derfor snakket alle sitt eget språk under innspilling. Så dubbet de alt over til engelsk senere. Endret 25. mai 2010 av Glutar Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sergio Leone's westernfilmer finnes ikke på italiensk. Utgavene med engelsk språk er de eneste å få tak i. Jasså? IL BUONO, IL BRUTTO, IL CATTIVO Edizione Deluxe Formato Audio: Italiano mono originale; Italiano rielaborato Dolby Digital 5.1 Det er likevel heilt sant at det ikkje finst udubba versjonar av desse filmane. Det same gjeld mange andre italienske filmar der skodespelarane snakkar engelsk, italiensk, fransk - og så dubba dei heile filmen til kvart av språket seinare. Ofte spelte dei inn utan lyd, og dei same skodespelarane dubba dubba seg sjølv på det språket dei snakka under innspelinga. Endret 25. mai 2010 av magnusbe Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 As an international cast was employed, actors performed in their native languages. Eastwood, Van Cleef and Wallach spoke English, and were dubbed into Italian for the debut release in Rome. For the American version, the lead acting voices were used, but supporting cast members were dubbed into English. KILDE: Wiki Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Så uansett hvordan man vil se den så slipper man ikke unna dubbing? Sweet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen som har noen skikkelig skummle filmer å anbefaller? Noe som virkelig gir deg problemer med å sove. Helst ikke noe som er for gammelt helst noe fra etter 90 tallet minst. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sex and the City 2 Etter 1-en hadde jeg traumer i månedsvis! Våknet opp svett om natten og skrek "nei, nei, neeeii!!!!!!!!!!!" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 skimta bort på sex and the city the complete series boksen min som står i hylla mi mens jeg leste posten din..thihi Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sex and the City er rett og slett en glimrende serie, selv for menn. Ok, feil tråd. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har ikke sett serien, kun den første filmen. Uff da. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har faktisk ikke fått sett filmene ennå, men har noen skrekkfilmer eller? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har ikke sett så veldig mange skrekkfilmer, men filmen [Rec] var faktisk ikke så verst! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har faktisk ikke fått sett filmene ennå, men har noen skrekkfilmer eller? Hva med 28 days later? Den syns jeg iallfall skikkelig ekkel... Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger en skrekk film som gir en ekkel følelse gjennom helle filmen . noen som vet noen ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger en skrekk film som gir en ekkel følelse gjennom helle filmen . noen som vet noen ? Ja. Sex and the City er rett og slett en glimrende serie, selv for menn. 1 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trenger filmer i samme gate som Being John malkowich, The Holy Mountain. Originale og bizarre Også har jeg lyst til å se en Woody Allen film, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har ikke sett noe av ham. =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Også har jeg lyst til å se en Woody Allen film, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har ikke sett noe av ham. =) "Annie Hall" er en bra starterfilm. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 å, Bjutifull! Ser lovende ut Passa egentlig til begge forespørslene ThÆnks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå