Delectatio Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Precious: Based on the Novel Push by Sapphire, IMDB Link Into the Wild, IMDB Link Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, IMDB Link (y) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som har filmer med samme franske koselige stil som Amelie og A Very Long Engagement? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som har filmer med samme franske koselige stil som Amelie og A Very Long Engagement? Les Choristes (2004) er litt i samme gate; men ikke like bra. Le scaphandre et le papillon (2007) er også veldig «typisk fransk», men ikke så veldig koselig. Men se den! 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Prøver meg med en muligens litt merkelig etterspørsel: Amerikanske thriller/roadmovies F.eks. The Hitcher Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Litt morsomme spille-humor-dokumentarer som The Boat that Rocked, og filmer som f.eks Good Will Hunting og A Beautyfull Mind, som følger litt spesielle personer hadde blitt mottatt med e-klem! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Litt morsomme spille-humor-dokumentarer som The Boat that Rocked, og filmer som f.eks Good Will Hunting og A Beautyfull Mind, som følger litt spesielle personer hadde blitt mottatt med e-klem! Elsker slike filmer selv! Veldig fascinert av mennesker som er litt "spesielle" som du sier. Anbefaler følgende filmer på det varmeste: Into The Wild drama/biografi/reise, dritbra film basert på sann historie Happiness dritbra tragikomedie med flere hovedroller Love Liza dritbra tragikomedie med én hovedrolle Punch-Drunk Love romantisk komedie faktisk The United States of Leland drama/fengsel As Good As It Gets klassiker hvor Jack Nicholson setter standarden som "weird guy"-skuespiller. regner med nesten alle har sett denne filmen, men nevner den allikevel. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Joyride Du traff faktisk etterspørselen! Riktignok litt usikker på kvaliteten. Ny etterspørsel: Lord of War tar for seg ulovlig/uetisk våpenhandel med en «businessmann» i hovedrollen, Blood Diamond tar for seg ulovlig/uetisk diamanthandel med en «businessmann» i hovedrollen Noen som kan anbefale flere filmer i samme «serie»? Er Traffic en kandidat? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som har filmer med samme franske koselige stil som Amelie og A Very Long Engagement? Le fils de l'épicier / The Grocer's Son / Landhandleren i Provence Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvilke norsk produserte filmer ville dere anbefale? Jeg har i grunn sett veldig få, Buddy, Max Manus, Elling og Olsen band filmer når jeg var yngre. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Villmark er nok den eneste jeg kan anbefale. Norsk film er som oftest kjipe greier. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Villmark er nok den eneste jeg kan anbefale. Norsk film er som oftest kjipe greier. ...og en generisk skrekkfilm er det du vil trekke fram? Mine anbefalinger: Reprise, Den Brysomme Mannen og De Usynlige Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så The good the bad and the ugly for et par uker siden, ble skikkelig tent på Western, noen som kan anbefale meg noe bra western? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Litt morsomme spille-humor-dokumentarer som The Boat that Rocked, og filmer som f.eks Good Will Hunting og A Beautyfull Mind, som følger litt spesielle personer hadde blitt mottatt med e-klem! Elsker slike filmer selv! Veldig fascinert av mennesker som er litt "spesielle" som du sier. Anbefaler følgende filmer på det varmeste: Into The Wild drama/biografi/reise, dritbra film basert på sann historie Happiness dritbra tragikomedie med flere hovedroller Love Liza dritbra tragikomedie med én hovedrolle Punch-Drunk Love romantisk komedie faktisk The United States of Leland drama/fengsel As Good As It Gets klassiker hvor Jack Nicholson setter standarden som "weird guy"-skuespiller. regner med nesten alle har sett denne filmen, men nevner den allikevel. Herlig! Takk! Så The good the bad and the ugly for et par uker siden, ble skikkelig tent på Western, noen som kan anbefale meg noe bra western? Once upon a time in the west, og The good the bad and the weird er begge fine! Endret 24. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Så The good the bad and the ugly for et par uker siden, ble skikkelig tent på Western, noen som kan anbefale meg noe bra western? The Good, The Bad and the Ugly er en del en trilogi; det er den tredje filmen i rekken. A Fistful of Dollars (1964), For a Few Dollars More (1965). Vi har også Once Upon A Time in The West (1968) av samme regissør. Den er ikke like actionfull, men like "episk". Vi har også mer tradisjonelle westernfilmer som The Ox-Bow Incident (1943), My Darling Clementine (1946), Rio Bravo (1959) og The Man Who Shot Liberty Valance (1962). IMDb Top Westerns Endret 24. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så The good the bad and the ugly for et par uker siden, ble skikkelig tent på Western, noen som kan anbefale meg noe bra western? For a fistful of dollars for a few dollars more Once upon a time in the west 3.10 to yuma Unforgiven Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 En norsk film jeg vil anbefale er Tatt av Kvinnen. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Prøver meg med en muligens litt merkelig etterspørsel: Amerikanske thriller/roadmovies F.eks. The Hitcher Du kan prøve den australske "Hitchcock" aktige, . Med Stacey Keach, og Jamie Lee Curtis, i hovedrollene.Eller , med Jeff Daniels, Melanie Griffith og Ray Liotta.En annen som er verdt å sjekke ut, Knightriders (1981), med Ed Harris og Tom Savini. Det går i, bil, asfalt, spenning, vold, humor, sex, god musikk og romantikk. Et par andre filmer, med lignende plot: Beyond The Law (1992) Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så The good the bad and the ugly for et par uker siden, ble skikkelig tent på Western, noen som kan anbefale meg noe bra western? Red Sun (1971) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvilke norsk produserte filmer ville dere anbefale? Jeg har i grunn sett veldig få, Buddy, Max Manus, Elling og Olsen band filmer når jeg var yngre. Reprise, Kunsten Å Tenke Negativt, Blodsbånd, Sønner er fine filmer. Nå nylig kom jo også En Ganske Snill Mann som du burde få sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå