svelemoe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Alien-trilogien Den første er utruleg bra. Men styr unna AvP, for guds skyld. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) -Police Story 1, 2, 3 (Jeg vil ikke inkludere Supercop 2. Men First Strike som er nr 4 er for såvidt grei nok) -Bourne (Identity, Supremacy, Ultimatum) -Dead (Night of the Living, Dawn of the..., Day, Land, Diary) Endret 2. mai 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 'Back to the Future' og 'Indiana Jones' trilogiene. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gode filmserier, anyone? Har sett Lord of the Rings et par hundre ganger, i tillegg til Harry Potter og nylig Star Wars. Likte alle tre veldig godt. Die HardMatrix Jurassic Park Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Alien-trilogien Den første er utruleg bra. Men styr unna AvP, for guds skyld. Kan godt styre unna 3'ern også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Egentlig bare se Aliens. Nr. 2 altså. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Egentlig bare se Aliens. Nr. 2 altså. What? Prøver du å mate en som ikke har sett Alien-filmene med bare Aliens? Oh man, you're somethin'. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Alien ( 1'ern ) har den beste stemningen IMO. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Egentlig bare se Aliens. Nr. 2 altså. What? Prøver du å mate en som ikke har sett Alien-filmene med bare Aliens? Oh man, you're somethin'. Det var i hvert fall den som ga meg noe. De andre mener jeg er midt på treet. Men for all del, se alle filmene og le av mitt utsagn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gode filmserier, anyone? Har sett Lord of the Rings et par hundre ganger, i tillegg til Harry Potter og nylig Star Wars. Likte alle tre veldig godt. Vengeance filmene og Dødelig våpen filmene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Back to the Future (1-3), Blade(1-3) og Underworld (1-3) er fine. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ultimat komedie; The Anchorman! Lenke til kommentar
365d Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som har kjennskap til liknende filmer som "The Beach"? Typisk eventyr med flotte omgivelser. Dere som har sett The Beach vet hva jeg snakker om! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som vet om noen gode realistiske 2vk.-filmer? Noe ala Stalingrad, Vinterkrigen og Das Boot? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Jeg ser også etter Westerns, men jeg vil ha eldre, gjerne fra før 60, kan godt være s/v MEN ingen Wayne filmer, med noen få untak liker jeg ikke hvordan han spiller og syns filmene hans blir for pompøse Håper du har sett spagetti-western filmene ... Det beste man får av western-filmer! For a Fistful of Dollars For a Few Dollars More The Good, The Bad, The Ugly Fantastiske filmer altså. Den umåtelige mengden hardhet i noen av scenene er ubeskrivelig. Once upon a time in the West er også veldig bra. Endret 13. mai 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som vet om en bra martial arts film? Har sett: Ip man 1 Ip man 2 Redbelt Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 S.P.L: http://www.imdb.com/title/tt0478024/ Flashpoint: http://www.imdb.com/title/tt0992911/ Fist of Legend: http://www.imdb.com/title/tt0110200/ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Japan: Lady Snowblood Azumi Versus Zatoichi Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades Lone Wolf and Cub: In Peril Zatoichi at the Blood Fest Zatoichi and the Chess Expert Zatoichi's Vengeance Zatoichi Meets the One Armed Swordsman The Tale of Zatoichi Zatoichi's Revenge The Street Fighter Return of the Street Fighter Shogun's Ninja Kina: The Prodigal Son The Tai-Chi Master Once Upon a Time in China Once Upon a Time in China II Iron Monkey Drunken Master Drunken Master II Dragons Forever Project A Project A II Police Story Police Story II Police Story 3 Crouching Tiger, Hidden Dragon Hero Mr Canton and Lady Rose Knockabout The Magnificent Butcher Encounter of the Spooky Kind Pedicab Driver Snake in the Eagle's Shadow Wheels on Meals The Shaolin Temple Swordsman II Kung Fu Hustle Fong Sai-Yuk Fong Sai-Yuk II Fist of Legend Duel to the Death Kina - Shaw Brothers The 36th Chamber of Shaolin Return to the 36th Chamber Disciples of the 36th Chamber Five Deadly Venoms Eight Diagram Pole Fighter Dirty Ho Five Element Ninja Executioners of Shaolin Clan of the White Lotus Heroes of the East Shaolin Mantis Crippled Avengers Endret 16. mai 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 The boat that rocked! Whatever works! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå