CypheroN Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 The Gladiator/Braveheart. Du kan finne noe her:http://en.wikipedia.org/wiki/Epic_film http://en.wikipedia.org/wiki/Sword_and_sandal Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Forgetting Sarah Marshall er ganske grei komedie som passer godt inn sammen med I Love You, Man. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Takker, da prøver jeg det Lenke til kommentar
Illuzions Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Forslag til noen mind rape filmer? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Forslag til noen mind rape filmer? Slike som får deg til å tenke "Hva i helvete var det jeg nettopp så?!" Inland Empire av David Lynch. Mest frustrerende mindfuck av en film jeg noensinne har sett. Endret 24. april 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har nevnt det mange ganger før, og står fortsatt på det. eXistenZ er og blir den filmen som har gjort mest "skade", om man kan kalle det det, i ettertid på hjernen min. Jeg satt iallefall igjen og tenkte "whatefuckk" alle gangene jeg har sett den. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forgetting Sarah Marshall er ganske grei komedie som passer godt inn sammen med I Love You, Man. Var bra den Takker Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forgetting Sarah Marshall er ganske grei komedie som passer godt inn sammen med I Love You, Man. Var bra den Takker Noen som vet om noen flere i samme sjanger som dette?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forslag til noen mind rape filmer? Eraserhead, Blue Velvet, Wild At Heart, Lost Highway, Mulholland Drive, INLAND EMPIRE -- alle av David Lynch som Crippled nevner. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forslag til noen mind rape filmer? Du får ikke mer mindfuck enn Primer. For å illustrere poenget: Pi kan også anbefales. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva syns dere om Knowing? Den ser jo litt fresh ut, men en vet aldri. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Grei nok som underhaldning, men den er ikkje akkurat super. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hadde veldig lave forventninger til Knowing, så synes faktisk den var overraskende bra! Likte at den «tok seg selv seriøst», om det gir noen mening. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Forslag til noen mind rape filmer? Du får ikke mer mindfuck enn Primer. For å illustrere poenget: Annbefaler Primer jeg også. Er ikke nok å se den bare en gang hvertfall. Har tenkt å se den for andre gang snart. Skjønte ikke så mye ut av det første gangen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva syns dere om Knowing? Den ser jo litt fresh ut, men en vet aldri. Den begynner bra og lovende. Og den første timen er i grunn det, men så går det rett i dass og slutten er vel... ikke bra. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som har en skikkelig gladfilm å anbefale meg? Jeg liker filmer som Sahara, Independence Day, Iron Man, Smoking Ace's osv Filmene jeg nevnet er slike filmer som får en til å føle seg litt glad! Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mindfuck: Memento. Her sankker vi et ganske komplisert karakterdiagram. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Gode filmserier, anyone? Har sett Lord of the Rings et par hundre ganger, i tillegg til Harry Potter og nylig Star Wars. Likte alle tre veldig godt. Endret 2. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dollar-trilogien, minst like episk som LOTR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå