Analmeth Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 The Shawshank Redemption er ikke ulik Gladiator. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Regner med den nye Robin Hood er noe for deg. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Trenger ikke være gladiatortema i det hele tatt, bare om frihet f.eks. Ghandi? Edit: Braveheart er vel kanskje mer relevant Endret 19. april 2010 av Patton Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Skulle gjerne ha tak i noen gode komedier som ikke har "rett-på-dvd"-feelingen eller prompehumor. The Big Lebowski, Kiss Kiss Bang Bang og Snatch er eksempler filmer som jeg allerede liker veldig godt og er på jakt etter noe lignende. Endret 20. april 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Mange som sier at "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" er i samme gate som Snatch. Kan ikke fordra den selv, men jeg virker som den eneste. Endret 20. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Mange som sier at "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" er i samme gate som Snatch. Kan ikke fordra den selv, men jeg virker som den eneste. Den er bedre enn Snatch IMO Akkurat samme stil, anbefaler den sterkt! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser ganske fet ut, den her! Tror jeg ser den i natt. Takk Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg liker "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" bedre en "Snatch" Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Selv digger jeg Lock, Stock mer enn Snatch, men for all del: Snatch er en fantastisk film. Bruttern kan den vel omtrent utenatt. Har ikke sett Rocknrolla enda, men etter det jeg har hørt er det vel i samme gate, finnes det flere som ligner? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 The 51st State (2001) kanskje? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Om du liker fotball, eller du trenger faktisk ikke å like det heller, så er Hooligans en strålende film. Litt anderledes sjanger da men er samme dialekta^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Rise of the Footsoldier er også noe av det samme. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Selv digger jeg Lock, Stock mer enn Snatch, men for all del: Snatch er en fantastisk film. Bruttern kan den vel omtrent utenatt. Har ikke sett Rocknrolla enda, men etter det jeg har hørt er det vel i samme gate, finnes det flere som ligner? Trainspotting. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 En ganske ukjent og overraskende bra film som ligner litt på The Big Lebowski, Kiss Kiss Bang Bang, Snatch og Lock, Stock and Two Smoking Barrels: Revolver Litt mindre humor og litt mer surrealisme enn ovennevnte filmer. Lenke til kommentar
365d Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Takk for filmanbefaling, men er keen på å se noe liknende gladiator før 14. mai! Anbefaler "Revolver" på det sterkeste, veldig inspirerende og fet film! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Vet ikke om du snakker om tematikken, historien eller stilen i Gladiator. Tematisk så har man jo Spartacus av Stanley Kubrick. Lenke til kommentar
365d Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tematikken egentlig, ser et glimt fra Into the Wild i avataren din. Temaet frihet som er i både Into the Wild og Gladiator er det jeg leter etter. noen tips? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Shawshank Redemption ble vel nevnt? Omspenner jo veldig mye det du spør etter.. Fight Club for eksempel omhandler jo å fri seg fra seg selv... Og er en kjempefilm, men om det er det du egentlig spør etter vet ikke jeg.. Matrix gjengen skal jo fri seg fra maskinene, funker vel det og..? Som du sikkert ser er Into the Wild, Gladiator, Shawshank, Matrix og Fight Club ganske forskjellige filmer.. Edit: Konklusjon.. Endret 23. april 2010 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen tips til lørdagskvelden? Liker filmer som I love you man, altså komedier, og The Gladiator/Braveheart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå