CypheroN Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Taxi Driver? Ikke akkurat privatdetektiv, men rolig jazz-musikk i 1970-tallets New York, kanskje denne stemningen du søker. Le Samourai - fransk film om en leiemorder, jazz og femme fatales. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ascenseur pour l'Échafaud Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vil gjerne ha noen engelske. Nesten som Guri med reverrumpa, Elsker stemningeng i sånne filmer. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har ikke sett Guri, men kanskje Fantastic Mr. Fox? Det er en animasjonsfilm basert på en Roald Dahl-historie. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har lyst på en thriller/action/actionthriller som man bare sperrer øyene opp for, kanskje litt gåsehud, blir andpusten osv.. - ikke eldre enn 1995 (approx.) - kombinasjonen skyting/biljakt bra, men ingen tvang. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst til å se en bra amerikans grøsser med sikkelig psyko effekt, trenger ikke nødvedigvis være veldig splatter. har sett ring filmenene forslag god folk ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst til å se en bra amerikans grøsser med sikkelig psyko effekt, trenger ikke nødvedigvis være veldig splatter. har sett ring filmenene forslag god folk ? The shining Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst på en thriller/action/actionthriller som man bare sperrer øyene opp for, kanskje litt gåsehud, blir andpusten osv.. - ikke eldre enn 1995 (approx.) - kombinasjonen skyting/biljakt bra, men ingen tvang. Jeg likte vantage point veldig godt, men mange som syntes den ble litt langdryg siden en scene i filmen blir vist endel ganger fra forskjellige personer sitt synspunkt. Jeg likte dette veldig godt, mens andre i salen, gjerne de litt yngre, syntes det bare var teit Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst på en thriller/action/actionthriller som man bare sperrer øyene opp for, kanskje litt gåsehud, blir andpusten osv.. - ikke eldre enn 1995 (approx.) - kombinasjonen skyting/biljakt bra, men ingen tvang. -The Fugitive (1993) -Heat (1995) -Ronin (1998) Og absolutt Taken (2008) som Cortese nevner. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst til å se en bra amerikans grøsser med sikkelig psyko effekt, trenger ikke nødvedigvis være veldig splatter. har sett ring filmenene forslag god folk ? The shining er ganske bra har sett den er jo en classiker "Heres Jhonny" Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tenkte og kose meg med en skikkelig 80 tals godbit nå. Trenger forslag til noen VIRKELIG gode filmer fra 80 tallet. Noen man sitter igjen med en skikkelig følelse av 80 tallet. Da tenker jeg på filmer som back to the future og breakfast club osv. Ikke da typer som ragning bull og the shining osv, vist dere skjønner ? De 2 ovenfor har jeg sett som nevnt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Bill & Ted's Excellent Adventure Awesome film! Endret 8. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bill & Ted's Excellent Adventure Awesome film! Tusen takk, skal sjekke ut Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) The Terminator (1984) har en helt ekstrem 'quintessential' 80-talls feeling. Beetle Juice (1988) Escape from New York (1981) The Blues Brothers (1980) The Goonies (1985) Caddyshack (1980) Just One of the Guys (1985) Starman (1984) Edit: Kan også legge til Private School (1983) og Hardbodies (1984) som har ræva IMDb score. Men jeg elsker dem. Definitivt verdt en titt. 80-talls sex komedier Endret 8. april 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har lyst til å se en bra amerikans grøsser med sikkelig psyko effekt, trenger ikke nødvedigvis være veldig splatter. har sett ring filmenene forslag god folk ? ikke for mase gutter og jenter men noen som har annbefaling ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) -The Texas Chain Saw Massacre (1974) -The Changeling (1980) - Edit: Kanadisk, men... -Signs (2002) -The Blair Witch Project (1999) De eneste amerikanerne som har skremt meg. Silent Hill (2006) er også ganske guffen. Endret 8. april 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har lyst på noe ala American Psycho; Litt sånne syke seriemorderfilmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det mest åpenlyse er Henry: Portrait of a Serial Killer (1986). Drittfilm syns jeg da, men mange liker den. The Chaser (2008) kanskje. Hovedrollen er en politi, ikke seriemorderen. Men... The Devil's Rejects (2005) kanskje. En hel gjeng med galninger. Memories of Murder (2003) er en fantastisk seriemorder film, men seriemorderen ser man lite av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå