Merk. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er på jakt etter djupe filmer ala 2001 og The Fountain. Forslag? Bergman og Lynch om du føler for å vri hjernen litt EDIT: Noen som kan anbefale film som ligner Pi? IMDb presterer å foreslå 21 Endret 8. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har latt meg fascinere av The Royal Tenenbaums og Little Miss Sunshine.. Har dere noen anbefalinger av noen som ligner litt i stil, oppbygging og handling? (: Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) American Beauty kan sammenlignes med LMS på noen områder. Sjekk ut den. Endret 9. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Takker for tips. Den har jeg faktisk stående i hyllen, men den har enda ikke blitt sett.. -_- Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) En langvarig forlovelse og Historien om Amelie er litt som Royal Tenenbaums (Fortellerstemme som forteller om alle slags bakhistorier, personskildringer og hendelser) Masse detaljer og karikerte personligheter , bare med klissete kjærlighet. begge er franske Endret 9. mars 2009 av Moff Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke sett de selv, men sjekk ut de andre filmene til Wes Anderson. Har hørt mye bra om The Darjeeling Limited og The Life Aquatic with Steve Zissou. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg har latt meg fascinere av The Royal Tenenbaums og Little Miss Sunshine.. Har dere noen anbefalinger av noen som ligner litt i stil, oppbygging og handling? (: Sjekk ut The Darjeeling Limited og Life Aquatic with Steve Zissou, fra Wes Anderson, mannen bak The Royal Tenenbaums. Synes de tre filmene har veldig mye til felles i stil, atmosfære og tema. Sære, dysfunksjonelle mennesker i snodige omgivelser. Endret 9. mars 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg har latt meg fascinere av The Royal Tenenbaums og Little Miss Sunshine.. Har dere noen anbefalinger av noen som ligner litt i stil, oppbygging og handling? (: Sjekk ut The Darjeeling Limited og Life Aquatic with Steve Zissou, fra Wes Anderson, mannen bak The Royal Tenenbaums. Synes de tre filmene har veldig mye til felles i stil, atmosfære og tema. Sære, dysfunksjonelle mennesker i snodige omgivelser. Jeg må si meg enig. Selv om jeg hater Wes Anderson så har alle filmene virkelig noe til felles. Endret 9. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har du sett hele tre filmer av en regissør du hater? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har sett Royal Tennenbaums, Life Aquatic og deler av Darjeeling. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg ville tatt hintet etter nummer 2. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, jeg må si at de virket veldig interessante! Takk for tips! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har latt meg fascinere av The Royal Tenenbaums og Little Miss Sunshine.. Har dere noen anbefalinger av noen som ligner litt i stil, oppbygging og handling? (: Usikker, men kanskje Juno? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kan noen anbefale meg en god, tanketom film med plenty av roboteksplosjoner? Glem Wanted, har allerede sett den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du har vel sett Transformers? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du har vel sett Transformers? Uh, nei. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Michael Bay's filmer er fulle av 'roboteksplosjoner'. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Angeleno: da gjør du det. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vet det, herav Montags herlige uttrykk Baysplosjoner. Jeg har sett mye av Michael Bays kommerse saker. Noe av det har en svært høy underholdningsverdi, som Armageddon, The Rock og den første Bad Boys, men det er for tanketomt. Skrekkfilmene til Bay er spyttet ut på samlebåndet og har et svært lavt kvalitetsnivå. Skal jeg virkelig ha noe som underholder uten at det utforsker alt for mange psykologiske elementer eller glir over i en undersjanger eller kunstfilm, ser jeg en film av Michael Mann. Han er derimot en av de eneste... derfor leter jeg etter flere tips om slike filmer. Endret 11. mars 2009 av Angeleno Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skrekkfilmene til Bay er spyttet ut på samlebåndet og har et svært lavt kvalitetsnivå. Det er vel kanskje det siste jeg ville sagt om (skrekk?)filmene til Bay. Men såklart, hvis man går inn med forventninger om noe annet enn pur action, blir man jo skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå