Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Trenger en filmanbefaling som skal være veldig visuell og fin. Vil ha en film der det er en eller flere personer som reiser rundt omkring i verden og møter forskjellige mennesker på turen. Jeg vil helst legge vekt på den visuelle delen der jeg har lyst til å kunne sitte å kose meg med alle de gode scenene og landområdene samt. stedene. Akkurat som den ene filmen som jeg ikke husker navn på... Motorsykkelgjengen-et-eller-annet. 2 Argentinske leger som reiser ihvertfall.

:)

Lenke til kommentar

vet noen om en film som ligner på A nightmare befor christmas? Sån stop motion.

-Roterau

Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (2005)

+ de 5 kortfilmene om Wallace & Gromit.

Minner ikke så mye om A Nightmare Before Christmas utenom det at de er stop motion.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Dette innlegget er ikke helt anime relatert, men jeg håper likevel det ikke blir slettet.

Jeg så filmen "Fast and Furious: Tokyo Drift" for litt siden, og ble veldig fascinert.

Ikke av selve filmen, som er nok så crap, men av den japanske kulturen i filmen.

Kan noen anbefale lignende filmer; engelskspråklige filmer med japansk ungdom, evt. med setting i Tokyo etc. Ute etter populærfilmer ala. lett action / komedie / drama. Ikke grøssere eller horrorfilmer.

Takker for svar (:

Lenke til kommentar

Hei!

Trenger en filmanbefaling som skal være veldig visuell og fin. Vil ha en film der det er en eller flere personer som reiser rundt omkring i verden og møter forskjellige mennesker på turen. Jeg vil helst legge vekt på den visuelle delen der jeg har lyst til å kunne sitte å kose meg med alle de gode scenene og landområdene samt. stedene. Akkurat som den ene filmen som jeg ikke husker navn på... Motorsykkelgjengen-et-eller-annet. 2 Argentinske leger som reiser ihvertfall.

:)

The Fall

Blindeheim: Anime er noe for deg. Se her.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...