reichspöbel Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg synes ikke Strangelove var så morsom. Sikkert fantastisk vittig på 60-tallet når obskure vulgaritetsuttrykk var til å knekke sammen av, men i dag blir det ganske veikt. Det er nok en fordel å kunne forestille seg 60-tallskulturen, og litt kunnskap om de store linjene i den første tiden av den kalde krigen tror jeg hjelper. Men jeg ville heller bestilt In the Loop. En langt bedre film i samme gate, rett og slett fordi den plukker humor fra dagens kultur og aktualiteter. Edit: Ellers er Moon ganske bra og Spirited Away overvurdert. Resten har jeg ikke sett. Endret 26. februar 2010 av rikspøbel Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Glad jeg elsker begge to. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg syntes Dr. Strangelove var fantastisk, og den blir bare bedre for hver gang jeg ser den! Til den prisen hadde jeg ikke nølt hvertfall. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Trenger anbefaling: - Komedie - Eventyr/Drama/Thriller Komedie tenker jeg på en film på lik linje med Jim Carrey's Ace Ventura hvor du opplever nærmest ustoppelig latter når du først kommer til de morsomme scenene. Adventure/Drama/Thriller tenker jeg på filmer i stil med: Adventure: The Road (2009) Drama/Thriller: Scream (1996), Phone booth (2002), Taken Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Komedie tenker jeg på en film på lik linje med Jim Carrey's Ace Ventura hvor du opplever nærmest ustoppelig latter når du først kommer til de morsomme scenene. Summer Time Machine Blues (2005) Vurderte å legge ut traileren, men den er grusom og får filmen til å se ut som en dramafilm. Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg har lyst til å se noen deppresive eller triste filmer, har sett Dancer in the Dark og elsket den. Ellers liker jeg også mørke filmer som ikke er deppresive men har mest lyst til å se en deppresiv film (eller to ). Må like vel sies at jeg elsker alt jeg har sett av Tim Burton (foreløpig bare The Nightmare Before Christmas, Sweeny Todd og 9). Endret 27. februar 2010 av YngveM Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Seven Pounds er veldig god og depressiv. (liker egentlig ikke å anbefale triste filmer, da det spoiler veldig mye). Jeg har lyst på noe med antihelter ala Dr. House (i serien House), noe godt? Edit: A.I (Artificial Intelligence) har jo en veldig trist tone gjennom hele filmen. Endret 28. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Depressiv? Tim Burton? http://www.youtube.com/watch?v=fxQcBKUPm8o Ellers kan du jo sjekke ut Requiem for a Dream og Låt den rätte komma in. e: Skrivelinus Endret 28. februar 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har hørt om Requiem for a Dream og tenker jeg ser den ganske snart, Seven Pounds virket også ganske bra, men det ser ikke ut som den jeg kunne tenke meg å se akkurat nå Låt den rätte komma in så bare ekkel eller "creepy" ut så jeg tror ikke jeg ser den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 La den rette komme inn var mer merkelig og absurd enn ekkel og creepy synes jeg, selv om den var ganske så creepy. Men den er definitivt verdt å se! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Låt den rätte komma in er like ekkel og creepy som Requiem, og minst like depressiv. Anbefaler deg av hele mitt kyniske hjerte å se den. U shud leik, conzider it. Så du kortfilmen forresten? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Komedie tenker jeg på en film på lik linje med Jim Carrey's Ace Ventura hvor du opplever nærmest ustoppelig latter når du først kommer til de morsomme scenene. Summer Time Machine Blues (2005) Vurderte å legge ut traileren, men den er grusom og får filmen til å se ut som en dramafilm. Hvor skal man egentlig få sett denne? Tydeligvis umulig på hysj-hysj-stedene, og kan ikke finne den på play.com etc. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har lyst til å se noen deppresive eller triste filmer, har sett Dancer in the Dark og elsket den. Ellers liker jeg også mørke filmer som ikke er deppresive men har mest lyst til å se en deppresiv film (eller to ). Må like vel sies at jeg elsker alt jeg har sett av Tim Burton (foreløpig bare The Nightmare Before Christmas, Sweeny Todd og 9). Vil anbefale The Green Mile og American History X. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Takk for svar på det jeg skrev tidligere Jeg dropper Spirited away og the host, som jeg heller kan kjøpe en annen gang. For å kjøpe noen andre filmer istedet. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Trenger anbefaling: - Komedie - Eventyr/Drama/Thriller Komedie tenker jeg på en film på lik linje med Jim Carrey's Ace Ventura hvor du opplever nærmest ustoppelig latter når du først kommer til de morsomme scenene. Adventure/Drama/Thriller tenker jeg på filmer i stil med: Adventure: The Road (2009) Drama/Thriller: Scream (1996), Phone booth (2002), Taken Takk på forhånd! savner også komedier som faktisk er så morsomme som ace ventura, har aldri ledd så mye av en film som jeg gjorde av den. men om du likte taken vil jeg anbefale the taking of pelham og law abiding citizen, om du ser etter noe som er likt scream må du se my bloody valentine. har mange flere men var de jeg kom på i farten Endret 28. februar 2010 av PanDemoniumM Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 @FrdlrSå klart så jeg kortfilmen din og Tim Burton skuffet som vanlig ikke Jeg får tenke på filmen din, men jeg har flere filmer jeg heller vil se før den Ellers takker jeg for The Green Mile, den så ikke så deppresiv ut i traileren men jeg får se den, jeg synes The Shawshank Redemption var ganske bra og har sett Forest Gump 19 ganger nå American History X kommer på listen over filmer jeg skal se en gang i fremtiden, men ser heller Requiem for a Dream og Seven Pounds først Er Philadelphia bra? En kompis anbefalte meg den. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg trenger filmer som er noen lunde lik, eller som har samme ''tema'' som filmene The hills have eyes og Wrong turn. Dere som har sett disse vet jo hva de handler om. Jeg vil gjerne vite om det finnes flere slike filmer Likte dem godt, ikke spørr hvorfor. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Trenger anbefaling: - Komedie - Eventyr/Drama/Thriller Komedie tenker jeg på en film på lik linje med Jim Carrey's Ace Ventura hvor du opplever nærmest ustoppelig latter når du først kommer til de morsomme scenene. Adventure/Drama/Thriller tenker jeg på filmer i stil med: Adventure: The Road (2009) Drama/Thriller: Scream (1996), Phone booth (2002), Taken Takk på forhånd! savner også komedier som faktisk er så morsomme som ace ventura, har aldri ledd så mye av en film som jeg gjorde av den. men om du likte taken vil jeg anbefale the taking of pelham og law abiding citizen, om du ser etter noe som er likt scream må du se my bloody valentine. har mange flere men var de jeg kom på i farten Tusen takk, skal få sett alle tre Om jeg kan få anbefale en film til deg: Deja Vú (om du ikke har sett den). Endret 28. februar 2010 av FredrikH Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Joy Ride (2001) er en fin thriller. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 andre gode thrillere : don't say a word se7en saw filmene the collector kiss the girls along came a spider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå