Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter djupe filmer ala 2001 og The Fountain. Forslag?

The Fountain.... dyp....?

Se den en gang til, så kansje du sjønner litt mer. Darren Aronofsky brukte hele 6 år på denne filmen og han har selv gitt uttrykk for att den har en dyp mening. Han skal bevist ha laget filmen såpass åpen at det kreves mye tenking for å sjønne samenhengen, men budskapet er likevel klart of tydlig.

Det finnest mange spennende teorier rundt om kring, så jeg anbefaler deg å ta en titt på noen av dem og kansje komme opp med din egen tolkning.

Denne er litt interessant:

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.d...ENTARY/70914001

Edit: Stalker skal definitivt sjekkes ut Infenso.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Stalker.

Denne filmen har jeg hatt lyst til å se helt siden jeg begynte å google stalker, da spillet først ble offentligjort at skulle komme. Har sett enkelte klipp på youtube og det ser unektelig ut som en film jeg kommer til å like. Bør vel sparke meg i ræva å bestille den igjen... men så har vi det faktum at jeg er avhengig av norske undertekster og sist jeg så den på nett, var det kun engelsk... :hmm:

Lenke til kommentar
Stalker.

Denne filmen har jeg hatt lyst til å se helt siden jeg begynte å google stalker, da spillet først ble offentligjort at skulle komme. Har sett enkelte klipp på youtube og det ser unektelig ut som en film jeg kommer til å like. Bør vel sparke meg i ræva å bestille den igjen... men så har vi det faktum at jeg er avhengig av norske undertekster og sist jeg så den på nett, var det kun engelsk... :hmm:

Her kan du få den for en billig penge pluss norsk tekst

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...