svve1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Noen som vet om en bra bank ran film? en ganske ny en må være litt hard ^^ er osså på jakt etter noe Martial Arts filmer så vist noen har noen veldig bra filmer så kom med de Endret 8. februar 2010 av svve1 Lenke til kommentar
svve1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om en bra bank ran film? en ganske ny en må være litt hard ^^ er osså på jakt etter noe Martial Arts filmer så vist noen har noen veldig bra filmer så kom med de Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Public Enemies er jo et åpenbart forslag. Endret 8. februar 2010 av rikspøbel Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Øy fjern avataren din lille Volvo fjert, kan tøffe deg når du har begynt og få hår på Truls istedet En ganske bra film med Jason Statham som er basert på en sann historie. "The Bank Job" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 The ultimate heist film HEAT Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 The inside man(tror jeg) er ganske kul, men den er ikke veldig "hard" da... men kult plot og en god film Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Komedier som man ler så man griner? Borat, Superbad etc. Fått anbefalt blant annet Juno før, og det blir for langt dratt mot drama-sjangeren for min del. For all del, god film det også. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Braindead. Monty Python and the Holy Grail. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om en bra bank ran film? en ganske ny en må være litt hard ^^ Dog Day Afternoon er en veldig bra bankran-film med Al Pacino i hovedrollen, men er fra 1975. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gode Martial Arts filmer: The 36th Chamber of Shaolin Ying xiong / Hero Kung Fu Crouching Tiger, Hidden Dragon Lenke til kommentar
Brow Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Martial Art: Kan jo anbefale Chocolate (Zen på norsk) http://www.imdb.com/title/tt1183252/ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Såg nyss Trainspotting, og fekk meirsmak på liknande filmar der narkotika spelar ein stor rolle. Tenkje spesielt på enten hippie-style eller på 90-talet inb4 requiem Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sjekk ut Layer Cake. Ikke hippie-style, men handler om narko Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Såg nyss Trainspotting, og fekk meirsmak på liknande filmar der narkotika spelar ein stor rolle. Tenkje spesielt på enten hippie-style eller på 90-talet inb4 requiem Fear And Loathing In Las Vegas Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blow? Ikke verdens beste film kvalitetsmessig, men definitivt underholdende. Det samme kan vel sies om Spun... Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tjallabais! Noen som har filmtips til meg? Jeg trenger sære komedier, men vet ikke hvor jeg skal lete. Go wild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå