Venerable Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har en skikkelig morsom film på lager? Da mener jeg ikke en man får et lite smil i munnviken av, men en der man ruller rundt på golvet å gisper etter luft! Summer Time Machine Blues (2005) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Juno er også ganske morsom, du kan også sjekke ut Thank You For Smoking Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har en skikkelig morsom film på lager? Da mener jeg ikke en man får et lite smil i munnviken av, men en der man ruller rundt på golvet å gisper etter luft! "I love you, man" likte både jeg og mannen min. Takk, så bra ut Si ifra om du likte den da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Juno er også ganske morsom Honest to blog? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så nylig Lord of War igjen, en av mine favoritter, pga samme opplegg som Thank You for SMoking. Lurer på en film som er lik disse to? Så litt etter selv og kom fram til War, Inc. Ganske dårlig film egentlig. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Blood Diamonds kunne vært "tvillingfilmen" til Lord of War. "Samme historie" sett fra diamantindustriens perspektiv istedet for våpenindustriens perspektiv. Skulle selv gjerne sett flere lignende filmer, anbefal i vei. Edit: Blood Diamonds er riktignok litt annerledes enn de to andre nevnte, litt mer action/adventure. Endret 25. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har dessverre sett den, men takk for forslaget. Skal da nevnes at den er ganske bra. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er ute etter filmer som ligner på The Butterfly Effect. Har hørt at The Jacket skal være lignende. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Er ute etter filmer som ligner på The Butterfly Effect. Har hørt at The Jacket skal være lignende. Noen andre forslag? Hva likte du med Butterfly effect? ( blir lettere å anbefale da) Hvis du leter etter en litt mystisk film kan jeg anbefale Donnie Darko . Endret 26. januar 2010 av olehh Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er ute etter filmer som ligner på The Butterfly Effect. Har hørt at The Jacket skal være lignende. Noen andre forslag?Filmer som minner meg om The Butterfly Effect:Babel Amores Perros Mammoth Crash Things We Lost In The Fire Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Komedier? Helst ikke så sære og fra litt nyere tid. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Anbefalinger til filmer lik Lucky Number Slevin / Memento / Lock, Stock and Two Smoking Barrels? Liker overraskende slutter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Anbefalinger til filmer lik Lucky Number Slevin / Memento / Lock, Stock and Two Smoking Barrels? Liker overraskende slutter. Snatch., RocknRolla, Layer Cake, Fight Club. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 The Usual Suspects. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Komedier? Helst ikke så sære og fra litt nyere tid. Hvoooorfor overse mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Komedier? Helst ikke så sære og fra litt nyere tid. Hvoooorfor overse mitt spørsmål. Tropic Thunder er koselig Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 The Usual Suspects. +100 Glemte den .. Den er fantastisk! Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Takker for svar! Skal sjekke ut de av dem jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Komedier? Helst ikke så sære og fra litt nyere tid. Hvoooorfor overse mitt spørsmål. "I love you, man" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå