magnusbe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tysk regissør. Tyskspråkleg iaf. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Interessant tråd. I det siste har jeg ofte sett på gode ikke- amerikanske filmer. Jeg ønsker meg en god utenlandsk drama-film. En dere sterkt kan anbefale. Hva med La Haine. Fantastisk fransk-språklig film! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 La Haine går jeg god for. Jeg fikk en plutselig lyst til å se filmer med fokus på jagerfly. Har sett Top Gun. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Trenger en komedie nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Siste komedien jeg så var vel Adventureland og likte den kjempegodt. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Trenger en komedie nå. Om du er ute etter en mafiakommedie, prøv Analyze This. Utrolig bra film Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om filmer som er lik Wall Street ? Som handler om aksjer,penger,grådighet.. Har sett Rottenetter, den sugde. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jerry Maguire er innenfor samme strøket. Personlig syntes jeg den var temmelig middelmådig, men det er mange som liker den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sjekk ut Boiler Room. Er jo også en oppfølger til Wall Street på vei. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Siste komedien jeg så var vel Adventureland og likte den kjempegodt. Siden jeg ble tipset om denne valgte jeg å se den. Må si at den ikke ga meg så veldig mye. Helt grei film, behagelig å følge med å se på, men ga meg ikke noen særlig filmopplevelse. Når det er sagt så er denne filmen etter min mening ikke komedie. Terningkast 3. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som har en skikkelig morsom film på lager? Da mener jeg ikke en man får et lite smil i munnviken av, men en der man ruller rundt på golvet å gisper etter luft! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trenger en komedie nå. Om du er ute etter en mafiakommedie, prøv Analyze This. Utrolig bra film NothinDoin™: Repeterer meg selv Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Da prøver jeg den Du kan vente en illeluktende pose i postkassen hvis den ikke er bra altså :!: Endret 24. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har en skikkelig morsom film på lager? Da mener jeg ikke en man får et lite smil i munnviken av, men en der man ruller rundt på golvet å gisper etter luft! "I love you, man" likte både jeg og mannen min. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Noen som vet om filmer som er lik Wall Street ?Som handler om aksjer,penger,grådighet.. Har sett Rottenetter, den sugde. Så også Wall Street i dag, 2en kommer i april tror jeg. Endret 24. januar 2010 av Cortese Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som vet om filmer som er lik Wall Street ?Som handler om aksjer,penger,grådighet.. Har sett Rottenetter, den sugde. Så også Wall Street i dag, 2en kommer i april tror jeg. Ja, ser det. Men ble veldig skeptisk da jeg så hvem som hadde hovedrollen, nemelig Shia LaBeouf(Transformers filmene). Får håpe Charlie Sheen og Michael Douglas gjør det til en OK film... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har en skikkelig morsom film på lager? Da mener jeg ikke en man får et lite smil i munnviken av, men en der man ruller rundt på golvet å gisper etter luft! "I love you, man" likte både jeg og mannen min. Takk, så bra ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes ikke I love you man var noe særlig. Den hadde noen morsomme stunder, men ble litt småsur over alle klisjeene som var i den. Dessuten tok den ordet forutsigbar opp et par etasjer. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Står jo at den er en romantisk komedie, så noen klisjeer må man regne med Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Såg I love you man, idag og jeg, for andre gang. Syns den er ganske morsom jeg. ^^ Likte og veldig godt Forgetting Sarah Marshall der den samme skuespilleren er med (Jason Segel). Anbefaler den og, vist du likte I Love You, Man ^^ Endret 24. januar 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå