Infenso Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Your welcome! Ingen tvil om at Requiem er en kraftfull film. De siste 20-30 minuttene tar knekken på meg. .. og for et effektivt lydspor! Endret 5. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Your welcome! Ingen tvil om at Requiem er en kraftfull film. De siste 20-30 minuttene tar knekken på meg. .. og for et effektivt lydspor! er det fleire som den? kommer ikkje over kor god denne var edit: ein passer ikkje på slutten der.. meir ein blanding av , og Endret 5. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) I heeelt i samme gate og et par solide hakk under kvalitetsmessig, men sjekk ut 21 Grams. Babel er langt bedre, men ikke fullt så depressing (men langt fra jolly). Irréversible vil jeg også anbefale. Endret 5. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som vet om flere filmer i stil med Goodfellas, BLOW, American Gangster ? kul musikk, gamledager Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Anbefal meg en film med Jack Nicholson! Har sett: One Flew Over the Cuckoo's Nest The Shining The Departed Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Noen som vet om flere filmer i stil med Goodfellas, BLOW, American Gangster ? kul musikk, gamledager En litt liknende film fra gamledager er jo Hoffa, jeg synes ikke den er så veldig bra. Men den er litt slik som du etterspør. The Departed er vel litt i samme gate også, og den er rå. Den er ny da. Anbefal meg en film med Jack Nicholson! Har sett: One Flew Over the Cuckoo's Nest The Shining The Departed As good as it gets liker jeg, det er en komedie/drama da, men still. Og Batman? Endret 5. mars 2009 av Ozi Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Chinatown, selv om jeg ikke akkurat falt pladask for den, og Batman. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 A Few Good Men er ein klassisk Nicholson-film. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har en følelsesmessig vakker film? Ikke noen alt for sterke saker, men noe man lener seg tilbake og smiler av med en god følelse i bakhodet. Noe i samme retning som The Man Who Planted Trees. Har hørt at Pedro Aldomovars filmer har et snev av den følelsen...? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The Notebook kanskje, selv om den er mest for chicks /eller date-film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Anbefal meg en film med Jack Nicholson! Har sett: One Flew Over the Cuckoo's Nest The Shining The Departed Han er herlig i: Easy Rider Five Easy Pieces The Last Detail Endret 6. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har blitt litt lite blod i det siste, så trenger litt påfyll. Her er noen filmer jeg liker: 28 Days/Weeks Later, 30 Days of Night, Dawn of the Dead, The Descent, Villmark og Wrong Turn. Trenger anbefaliner ned denne gata, er åpen for (post)apokalypsefilmer, om filmen er relativt ny er det bare en bonus. Du trenger ikke foreslå Twilight Edit: Har sett The Thing og In th Mouth of Madness, er Prince of Darkness også bra? Endret 7. mars 2009 av Torinogut Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Hatchet, See No Evil, [rec] og Hostel-filmene er ganske bra, hvis du vil ha nye filmer. Hvis du vil ha et skikkelig blodbad, så bør du sjekke ut Braindead. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Takker, flotte filmer! Blir en blodig helg dette. Hva med noen apokalyptiske filmer? Har en Søndag jeg må fylle også, Harstad er ikke verdens navle. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 her er en tråd om post apocalyptiske filmer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919592 Og her er en om katastrofefilmer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=978657 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Anbefal meg en neo-noir àla The Usual Suspects ! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Neo-noir: L.A. Confidential, Sin City og Chinatown. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tips til passe gode filmer i High School/College-sjangeren? De trengs av og til. Sett: American Pie Superbad Sex Drive Muligens noen flere filmer også, som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå