reichspöbel Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bridge to Terabithia og Tideland Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tusen Takk! Lilja 4ever har jeg sett alt for mange ganger på skolen, så den dropper jeg. ^^ Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Trenger tips til noen gode triste filmer! Helst ikke gammle filmer. Requiem for a Dream, Dancer in the Dark og Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father er jo filmer som har blitt pop blant kidsa. Anbefales. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tusen Takk! Lilja 4ever har jeg sett alt for mange ganger på skolen, så den dropper jeg. ^^ The Green Mile og Into The Wild. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Komedie. College. Ikke senere enn '90. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Revenge of the Nerds 1984 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Støtter Revenge of the Nerds. Collegehumor på sitt aller beste. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Takk for tipset, men så endrer jeg likevel "premissene". Kun filmer etter '90. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 -Summer Time Machine Blues (2005) -Accepted (2006) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Takk for tipset, men så endrer jeg likevel "premissene". Kun filmer etter '90. Hvorfor? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei. Trenger ett par filmtips på thrillere. Eks på filmer som jeg liker godt er Seven, Bone Collector og Kiss the Girls. Noen som da har tips på hva annet jeg kan like? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) -Memories of Murder (2003) Endret 28. desember 2009 av Venetar Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Takk for tipset, men jeg er så teit at jeg bare ser filmer der jeg forstår språket... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Da fortjener du ikke flere tips. Fordi ellers er Memories of Murder nøyaktig hva du leter etter. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Memories of Murder er fantastisk, og selv om det frarådes, se den med dub om du må. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei. Trenger ett par filmtips på thrillere. Eks på filmer som jeg liker godt er Seven, Bone Collector og Kiss the Girls. Noen som da har tips på hva annet jeg kan like? The Saint er artig. Samme som regisserte The Bone Collector btw Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei. Trenger ett par filmtips på thrillere. Eks på filmer som jeg liker godt er Seven, Bone Collector og Kiss the Girls. Noen som da har tips på hva annet jeg kan like? Vet ikke om så mange gode filmer som ligner så veldig, men man har jo hannibal-filmene. Spesielt The Silence of the Lambs, Manhunter og Red Dragon. Også har vi Mystic River regissert av Clint Eastwood, men denne er kanskje mer en blanding av thriller og drama. Men jeg er også enig med de andre her. Det finnes så alt for mange bra filmer som ikke er norsk- eller engelskspråklige, og da mener jeg ikke bare thrillere. Det skader ikke å utvide horisonten litt. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei. Trenger ett par filmtips på thrillere. Eks på filmer som jeg liker godt er Seven, Bone Collector og Kiss the Girls. Noen som da har tips på hva annet jeg kan like? Vet ikke om så mange gode filmer som ligner så veldig, men man har jo hannibal-filmene. Spesielt The Silence of the Lambs, Manhunter og Red Dragon. Også har vi Mystic River regissert av Clint Eastwood, men denne er kanskje mer en blanding av thriller og drama. Men jeg er også enig med de andre her. Det finnes så alt for mange bra filmer som ikke er norsk- eller engelskspråklige, og da mener jeg ikke bare thrillere. Det skader ikke å utvide horisonten litt. Er vel egentlig sant det... får prøve en da. Hehe! Men vil helst ha tekst, ikke dub... Da går jeg i vei å utvider horisonten! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Trenger noen filmer som man kommer i godt humør av! Da tenker jeg på filmer som: American Pie, Van Wilder sånne amerikanske komedier. Håper noen har noen forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå