CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da kan du fint holde deg unna Oldboy også Hehe, veldig sant. American Beauty og Usual Suspects burde gå, da. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Låt den rätte komma in kan også være noe. Ikke så veldig psykologisk, men treffer bra på resten og er i tillegg en fantastisk vakker film. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Låt den rätte komma in kan også være noe. Ikke så veldig psykologisk, men treffer bra på resten og er i tillegg en fantastisk vakker film. For "voldelig" mtp hva han spørr om. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mulholland Drive. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Låt den rätte komma in kan også være noe. Ikke så veldig psykologisk, men treffer bra på resten og er i tillegg en fantastisk vakker film. For "voldelig" mtp hva han spørr om. Tja, det er jo ikke en voldsorgie akkurat, og litt må man da tåle. Jeg tenker at han ikke ønsker filmer som viser vold for voldens skyld, men om de svimer av bare av synet på litt blod, så er den vel ikke så aktuell. Men da utelukker man det meste av psykologiske thrillere også. Endret 20. desember 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal kose meg med litt film i dag, hvilken skal jeg begynne med? - The Curious Case of Benjamin Button (2008) - There Will Be Blood (2007) - Mystic River (2003) - Star Trek (2009) Prøve og starte med 2, se om jeg klarer og få med resten også Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mystic River og There Will Be Blood! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tar jeg først Mystic River og så There will be Blood Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal kjøpe julegaver til to av kompisene mine, og tenkte at en DVD til hver av dem ville ha vært utmerket! Har dere noen varme stalltips til hva jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hvaslags filmer liker de ? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ska se en god film nå før jeg legger meg. Helst Action eller Komedie eller en god blanding Jeg liker filmer som... Hitman, Inglorious Bastards, James Bond .. Osv. Osv.. Den må også ha en god handlig! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Litt vanskelig å anbefale filmer nå vi ikke vet hva du har til disposisjon Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Litt vanskelig å anbefale filmer nå vi ikke vet hva du har til disposisjon Broren min har over 500 DVDer så det er egentlig bare til å si en film Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fortsatt ikke godt og vite, jeg har 600 filmer, men mangler fortsatt mange bra. Hva med Crank 1 eller 2 Shoot Em Up Matrix Underworld 1,2,3 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Litt vanskelig å anbefale filmer nå vi ikke vet hva du har til disposisjon Broren min har over 500 DVDer så det er egentlig bare til å si en film Oldboy Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ellers kan du altids finne fram en Tarantino film til, siden du liker Inglourious. Reservoir Dogs og Pulp Fiction vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hvaslags filmer liker de ? Han ene liker litt spesielle filmer, ala Tarantino vil jeg tro. Han er ikke mainstream, om dere skjønner! Mens han andre liker omtrent alt mulig av filmer, men gjerne noen som har et knallbra plott og action! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tarantino er da mainstream. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nja, syntes Tarantino lager rimelig spesielle filmer jeg? Kan godt hende jeg har feil inntrykk, dog! Har dere noen tips utenom han, da? Endret 20. desember 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå