tjalla Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Brüno var en av mine favoritter da jeg så på Ali G Show, men filmen ble dessverre veldig repeterende og kjip i forhold til Borat. En skuffelse i grunn. 5/10 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Der freie wille vet jeg om, den skal jeg se. Inspirert av Beste syyyke filmen du har sett? Endret 8. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, fargene spesielt. Bildet er oransje/brun og det ser jeg på som gammelt. Men, så er jo jeg ikke så gammel heller, men som kanskje noen av dere er. Og, som kanskje har vokst opp med serien? ikke vet jeg. Skal gi serien en sjangse Skal heller si ifra om dere hadde rett! Twin Peaks var ein revolusjon då den kom på skjermen i 1990/91, då eg var 14 år. Det var ein tv-serie heilt ulikt noko anna vi hadde sett. i dag er den nok ikkje like revolusjonerande. Eg har ikkje sett den sidan, men eg hugsar serien som om det var i går. Og så var det så mange pene damer i den. Mädchen Amick, Sherilyn Fenn, Lara Flynn Boyle. Flotte rollefigurar, strålande dialogar, og utruleg spanande. Det var knapt anna vi snakka om det året, bortsett frå Irak-krigen, at kongen døde og at Sovjetunionen gjekk i oppløysing. Ein annan ting er at du tek feil når du snakkar om 'gamal' biletkvalitet. Det er mykje som vert laga i dag som har elendig biletkvalitet, og 70 år gamle filmar som med bilete som knistrar og sprakar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Der freie wille vet jeg om, den skal jeg se. Inspirert av Beste syyyke filmen du har sett? Vet ikke om det er sånn du tenker på, men Braindead/dead alive er en velidg gory film som også er veldig morsom Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ulike meninger, men det det er da sånn. Alt etter hva du er vant til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. La Grande bouffe anbefales da. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Der freie wille vet jeg om, den skal jeg se. Inspirert av Beste syyyke filmen du har sett? An American Crime ville jeg absolutt sett (som egentlig er den samme filmen som The Girl Next Door, bare mye, mye bedre). En veldig sterk film, som tar opp mye viktig. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vet ikke om det er sånn du tenker på, men Braindead/dead alive er en velidg gory film som også er veldig morsom Braindead ser egentlig bare kvalm ut. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Der freie wille vet jeg om, den skal jeg se. Inspirert av Beste syyyke filmen du har sett? Vil anbefale Lilja 4-ever ikke voldsomme mengder vold, men tar for seg menneskelig lidelse på en måte som hvertfall traff meg veldig sterkt når jeg så den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil anbefale Lilja 4-ever ikke voldsomme mengder vold, men tar for seg menneskelig lidelse på en måte som hvertfall traff meg veldig sterkt når jeg så den. Tidenes verste date-film? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tidenes verste date-film? Tja, vi har jo Irreversible. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil påstå at Birth of a Nation er verre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Twin Peaks var ein revolusjon då den kom på skjermen i 1990/91, då eg var 14 år. Det var ein tv-serie heilt ulikt noko anna vi hadde sett. i dag er den nok ikkje like revolusjonerande. (....) Tja, jeg forventet å "merke" at denne serien er fra tidlig 90-tall, men det gjør jeg altså ikke. Nå ser jeg jo alt fra stumfilm til nye filmer, men serier pleier man ofte å merke alder på. Mange 90talls-serier lider av slikt føler jeg. Men ikke Twin Peaks. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at TP kanskje er det beste av film og serier noen gang. Kanskje. Ekstremt høyt oppe, i alle fall. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Funny Games Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takker for gode tips. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Noen som kan anbefale noen gode, og underholdende science-fiction filmer som f.eks, District 9 og Surrogates? Endret 8. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den nye Star Trek skal visst nok være god, om du liker hjernedød action skjekk ut G.I Joe. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den nye Star Trek skal visst nok være god, om du liker hjernedød action skjekk ut G.I Joe. Takker for svar! Skal definitivt sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er filmer som Salo: 120 days of Sodom og The Girl next door å anbefale? Kan tenke meg å se filmer som tar for seg menneskelig lidelse (voldtekt, drap etc.), uten å være alt for drøye, og i tillegg være gode filmer. Ønsker filmer om vold, ikke bare med vold, men filmer som reflekterer om vold. Der freie wille vet jeg om, den skal jeg se. Inspirert av Beste syyyke filmen du har sett? Salo er verdt å få med seg. Der er menneskelig lidelse kildret på en ganske realistisk og grafisk måte. Seksuell ydmykelse i høyfokus Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som kan anbefale noen gode, og underholdende science-fiction filmer som f.eks, District 9 og Surrogates? The Thing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå