CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vet ikke hva dere legger i dårlig kvalitet. Men, i mine øyne er det der gammelt. Altså, verre en Macgyver kvailtet. Men du mener kvalitet som bildekvalitet? Eller kvalitet på serien (som du IKKE har sett)? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Han tenker nok på bildekvalitet. Uansett burde han se det på DVD før han bedømmer, og ikke et Youtube-klipp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Han tenker nok på bildekvalitet. Uansett burde han se det på DVD før han bedømmer, og ikke et Youtube-klipp. Ja, kvaliteten på DVD-platene jeg har er veldig bra. Og når serien er så tidløs som den er, kunne det vært ganske nye saker. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vet ikke hva dere legger i dårlig kvalitet. Men, i mine øyne er det der gammelt. Altså, verre en Macgyver kvailtet. Hva legger du i god bildekvalitet? Forøvrig merkelig at en serie som kom ut i 1990 blir definert som gammel - men som andre her har påpekt; det er du som taper på å ikke gi en av tidenes beste serier en sjanse, basert på noe så tåpelig som "mangelfull" bildekvalitet (noe det heller ikke er). Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sikkert sagt det to ganger nå. Ja, jeg mener BILDE kvaliteten og ikke selve innholdet. Men, når dere sier det er både bedre på DVD og en av de beste seriene, burde jeg vel kanskje tvinge meg til å se litt Endret 7. desember 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Noen som har meninger om disse -> (Filmer: Azumi , A bittersweet life. Tv serie: Carnivalé) ? Endret 7. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sikkert sagt det to ganger nå. Ja, jeg mener BILDE kvaliteten og ikke selve innholdet. Men, når dere sier det er både bedre på DVD og en av de beste seriene, burde jeg vel kanskje tvinge meg til å se litt MEN du har jo bare sett på YOUTUBE...! Forskjell på DVD og Youtube, Yes. Endret 7. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sikkert sagt det to ganger nå. Ja, jeg mener BILDE kvaliteten og ikke selve innholdet. Men, når dere sier det er både bedre på DVD og en av de beste seriene, burde jeg vel kanskje tvinge meg til å se litt MEN du har jo bare sett på YOUTUBE...! Forskjell på DVD og Youtube, Yes. Jeg synes kvaliteten på youtubeklippet var bra også jeg eller, bra nok. Endret 7. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Poenget hans er vel at det er farger som det er i MacGyver... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har meninger om disse -> (Filmer: Azumi , A bittersweet life. Tv serie: Carnivalé) ? Carnivale er rimelig bra, i hvert fall det jeg har sett(1. sesong). Anbefales, men det skal sies at den er litt spesiell. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei hei! Kunne tenkt noe tips på typiske komedier. Gjerne noe nytt... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brüno. Jeg har ikke ledd så mye på lenge. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ja, fargene spesielt. Bildet er oransje/brun og det ser jeg på som gammelt. Men, så er jo jeg ikke så gammel heller, men som kanskje noen av dere er. Og, som kanskje har vokst opp med serien? ikke vet jeg. Skal gi serien en sjangse Skal heller si ifra om dere hadde rett! Endret 7. desember 2009 av Bartin Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har meninger om disse -> (Filmer: Azumi , A bittersweet life. Tv serie: Carnivalé) ? Kan på det varmeste anbefale carnivale, ekstremt god og til tider ganske guffen stemning. Skikkelig støvete og jævli 30talls USA, flotte greier. Dessverre ble nok serien i meste laget for den jevne amerikaner og ble tatt av etter 2 sesonger... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei hei! Kunne tenkt noe tips på typiske komedier. Gjerne noe nytt... Takk på forhånd Guy Ritchies Snatch (2000) og Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) er to knallmorsome gangsterkomediar. Kanskje ikkje "typiske" komediar, men om du ikkje har sett dei, bør du verkeleg sjekke dei ut. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 L4D-themed MOVIE! NAO! Dawn of the Dead, Zombieland? Zombieland er genial! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Brüno. Jeg har ikke ledd så mye på lenge. Den er virkelig så bra? Jeg elsket Borat, men har ikke kommet meg til å sett Brüno enda siden jeg har hørt mye dårlig om den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den er hysterisk, bombastisk og veldig drøy. Jeg er klar over at humoren ikke fenger alle, og mange føler seg snurt over planlagte scener, men den traff meg. 7/10 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Personlig synes jeg Borat var bedre, men Brüno funker den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå