Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva dere legger i dårlig kvalitet. Men, i mine øyne er det der gammelt. Altså, verre en Macgyver kvailtet.

Hva legger du i god bildekvalitet?

 

Forøvrig merkelig at en serie som kom ut i 1990 blir definert som gammel - men som andre her har påpekt; det er du som taper på å ikke gi en av tidenes beste serier en sjanse, basert på noe så tåpelig som "mangelfull" bildekvalitet (noe det heller ikke er).

Lenke til kommentar
Sikkert sagt det to ganger nå. Ja, jeg mener BILDE kvaliteten og ikke selve innholdet. Men, når dere sier det er både bedre på DVD og en av de beste seriene, burde jeg vel kanskje tvinge meg til å se litt :)

MEN du har jo bare sett på YOUTUBE...!

 

Forskjell på DVD og Youtube, Yes.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Sikkert sagt det to ganger nå. Ja, jeg mener BILDE kvaliteten og ikke selve innholdet. Men, når dere sier det er både bedre på DVD og en av de beste seriene, burde jeg vel kanskje tvinge meg til å se litt :)

MEN du har jo bare sett på YOUTUBE...!

 

Forskjell på DVD og Youtube, Yes.

 

 

Jeg synes kvaliteten på youtubeklippet var bra også jeg :p

eller, bra nok.

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Ja, fargene spesielt. Bildet er oransje/brun og det ser jeg på som gammelt. Men, så er jo jeg ikke så gammel heller, men som kanskje noen av dere er. Og, som kanskje har vokst opp med serien? ikke vet jeg. Skal gi serien en sjangse :) Skal heller si ifra om dere hadde rett!:D

Endret av Bartin
Lenke til kommentar
Noen som har meninger om disse -> (Filmer: Azumi , A bittersweet life. Tv serie: Carnivalé) ?

 

Kan på det varmeste anbefale carnivale, ekstremt god og til tider ganske guffen stemning. Skikkelig støvete og jævli 30talls USA, flotte greier. Dessverre ble nok serien i meste laget for den jevne amerikaner og ble tatt av etter 2 sesonger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...