Xanman Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Så hvis jeg spør etter en film som minner om en annen, så er det bare lov til å foreslå eldre filmer, fordi de kom først? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nei, det er ikke det som er saken her. Slik jeg oppfatta det virka det som om vedkommende kunne mene at L4D fant opp sjangeren. Shoot me if I'm wrong.' edit: Og når vedkommende er 12 år er det jo kanskje ikke så rart. Ergo sjekk ut noen filmer først. Endret 6. desember 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha, Twin Peaks gammel? Twin Peaks er sikkert eldre enn bartin. Ergo gaaaaaammel. Word. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Faen ta deg Bartin. Du misser en utrolig bra serie nå. Ungdommen nå til dags. Endret 6. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå, nå, vi skal ikke misjonere for mye. For å ta en kristen vri, det er de som går glipp av noe. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bartin: Gå for Muloholland Drive. Det er samme mann som står bak, den er enda skumlere og sist, men ikke minst: Den er post 2000 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Faen ta deg Bartin. Du misser en utrolig bra serie nå. Ungdommen nå til dags. Jeg takler bare ikke se på serier som er såpass gamle og av så dårlig kvalitet. Innholdet er sikkert bra, men føler ikke for å tvinge meg til å se på det heller Bartin: Gå for Muloholland Drive. Det er samme mann som står bak, den er enda skumlere og sist, men ikke minst: Den er post 2000 Skal sjekke den ut Så lenge det ikke er kvalitet som i filmen "De ti bud", klarer jeg iallefall å se på det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Dårlig kvalitet? Som i foto eller overall fornøyelse av serien? Uansett, tidenes beste serie som er vanvittig skummel/spennende. Hva slags serier ser du vanligvis på? Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Som i bildekvaliteten. Innholdet er sikkert bra, som jeg nevnte i forrige post;) Serier jeg vanligvis ser? Tenker du på grøsser-serier eller vanlige serier? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Som i bildekvaliteten. Innholdet er sikkert bra, som jeg nevnte i forrige post;)Serier jeg vanligvis ser? Tenker du på grøsser-serier eller vanlige serier? Hva er dårlig kvalitet? Gjerne eksempler til tv-serier du mener har dårlig kvalitet. Jeg tenker serier generelt - så kan man evt. se om serien er noe for deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg takler bare ikke se på serier som er såpass gamle og av så dårlig kvalitet. Innholdet er sikkert bra, men føler ikke for å tvinge meg til å se på det heller Kvaliteten på DVDen er nydelig og kunne vært fra i fjor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt søkt å bedømme bildekvalitet etter et Youtube-klipp. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det var selvfølgelig ikke det som var hensikten. Poenget var å vise den herlige vignetten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan Twin Peaks minne om Riget ? Noen skrev jo at det er litt stkummelt med litt drama. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det var selvfølgelig ikke det som var hensikten. Poenget var å vise den herlige vignetten. Jeg snakker om at han dømte serien basert på Youtube-klipp, som han nevnte tidligere ;--) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Kan Twin Peaks minne om Riget ?Noen skrev jo at det er litt stkummelt med litt drama. Trier har ved mange anledninger sagt at Twin Peaks var en direkte inspirasjon for han til å lage Riget, så ja - de er bemerkelsesverdig like. Den samme litt plompe såpeserien i kombinasjon med uavklarte mysterier som skaper en ufyselig stemning. Liker du Riget kommer du garantert til å like Twin Peaks. Endret 7. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Digget Riget og skal i gang med Twin Peaks en gang i framtiden. Gleder meg virkelig til det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da tror jeg Twin Peaks passer for meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Digget Riget og skal i gang med Twin Peaks en gang i framtiden. Gleder meg virkelig til det. Du har noe stort å se frem til. Jeg trodde ingenting kunne overgå Sopranos (ikke sett ferdig), menneh, Twin Peaks, god damn.. Må lete litt for å overgå den serien. Litt søkt å bedømme bildekvalitet etter et Youtube-klipp. Godt sagt. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vet ikke hva dere legger i dårlig kvalitet. Men, i mine øyne er det der gammelt. Altså, verre en Macgyver kvailtet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå