Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer jo veldig an på hvordan type filmer du blir skremt av og hva du mener er skummelt.

Ja, såklart. Men, de fleste har som regel en eller flere skumle filmer de har sett.

Sjekk ut tv-serien Twin Peaks. Tretti episoder, er på episode 13 eller 14 selv. Skumleste jeg har vært borti.

Nå lette jeg ikke akkurat etter serier da. Men, kan la seg prøve:)

Takker for raske svar!

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at Lynch inn er helt min ting, men har fryktelig lyst til å se TP.

Da synes jeg du skal gi det en sjanse. Det er jo egentlig en ganske 'vanlig' dramaserie, såpe-opera, mange karakterer som har problemer, liten by, alle kjenner hverandre osv. Men det som gjør det ekstra bra er det sinnsyke, surrealistiske som Lynch har putta inn i serien. De merkelige scenene du får frysninger av, de ekle scenene som skremmer vettet av deg, den triste atmosfæren, den morsomme og sorte humoren og de herlige karakterene. Virkelig verdt å se.

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at Lynch ikke er helt min ting, men har fryktelig lyst til å se TP.

Da synes jeg du skal gi det en sjanse. Det er jo egentlig en ganske 'vanlig' dramaserie, såpe-opera, mange karakterer som har problemer, liten by, alle kjenner hverandre osv. Men det som gjør det ekstra bra er det sinnsyke, surrealistiske som Lynch har putta inn i serien. De merkelige scenene du får frysninger av, de ekle scenene som skremmer vettet av deg, den triste atmosfæren, den morsomme og sorte humoren og de herlige karakterene. Virkelig verdt å se.

Tror nok jeg tar en titt på den i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Jeg synes Villmark er skummel. Mye på grunn av at den foregår i Norsk natur og de prater norsk. Og selvfølgelig at det er en skrekkfilm da.

Har faktisk sett den. Syntes ikke den var noe skummel. Hendte at jeg skvatt et par ganger.

Første episoden ("Pilot") er like lang som en film. Liker du den, kan du se resten av serien (hvor episodene varer i 45 min ca.)

Har allerede søkt meg frem på pirate og startet nedlastingen;)

Lenke til kommentar

Har jeg sett feil da? Send meg en link til en youtube video?

Føyer til med å si at Rec har jeg sett. Den heller oppfylte ikke helt mine krav til skummel. Men, jeg har en tendens til å le av skrekkfilmer, mens andre gjerne gjømmer seg bak en pute.

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

Har også sett fantastisk lite skrekkfilm siden de jeg har sett bare er tåpelige. Når man facepalmer i stedet for å bli skremt, eller i det minste føler sympati for den stakkars jenta som løper alene, så er det noe feil.

MEN, jeg har lest my bra om Paranormal Activity. Så er den bra? Blir jeg skremt av den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...