CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes bare at det er best om det er norsk tekst og sånn, men engelsk tekst er også Ok. Mange engelske/amerikanske sider selger filmer med norsk tekst. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes bare at det er best om det er norsk tekst og sånn, men engelsk tekst er også Ok. Mange engelske/amerikanske sider selger filmer med norsk tekst. Det tenkte jeg ikke over Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Leter etter en film med velstående og arrogante karakterer. For eksempel Chuck Bass eller Gordon Gekko Noen forslag? Lenke til kommentar
oreos Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Heisann Trenger forslag til noen bra krigsfilmer. Ikke 1-2 verdenskrig, men noe med special ops, navy seal, army. Mye action og spenning Noen som kan komme med noen forslag mvh martin Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) The Hurt Locker Black Hawk Down Three Kings Det er vel de beste filmene jeg kan komme på av ny krigføring. Behind Enemy Lines er vel også ganske så ålreit, selv om Owen Wilson er litt malplassert. Endret 5. desember 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ein annan krigsfilm som nesten må nevnast, sjølv om den ikkje inneheld så mykje action: jarhead Lenke til kommentar
oreos Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Må si meg helt enig at de filmene som er nevt utentvil er bra. Har sett de flere ganger, men er det andre forslag Håper på å komme over noen jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 In the valley of Elah Ingen typsik krigsfilm. Vil tro den er i samme kategori (omtrent) som jarhead, uten å ha sett jarhead. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk plutselig lyst til å se noen filmer som involverer gisseltagninger. Noen som kan komme med noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fikk plutselig lyst til å se noen filmer som involverer gisseltagninger. Noen som kan komme med noen anbefalinger? Du må sjekke ut Kôshônin (2003). Den heter visstnok Negotiator på engelsk, men jeg har aldri sett en engelsk DVD utgivelse. Så du må nok ty til nedlasting for å skaffe den. Men den er utrolig god! Og alt for få folk har sett den. Ellers har vi: -Dog Day Afternoon (1975) -The Taking of Pelham One Two Three (1974) -Inside Man (2006) -The Negotiator (1998) Die Hard trenger jeg nok ikke å nevne (Men gjør det alikevel). Endret 5. desember 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fikk plutselig lyst til å se noen filmer som involverer gisseltagninger. Noen som kan komme med noen anbefalinger? Lady Vengeance vel den handler jo litt om det. Endret 5. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
Drse Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei. Noen filmer hvor helten er overpowered? Er lei av å se helten få juling hele tida og bli tatt til fange. Takk for svar Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Superman? Eller Ip Man Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 L4D-themed MOVIE! NAO! Dawn of the Dead, Zombieland? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Synd at 28 Days Later og 28 Weeks Later ligner mykje på l4d2 Endret 6. desember 2009 av MPC Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har aldri sett en film som har vært så skummel at man nesten pisser på seg. Og som dere kanskje skjønte, så er jeg ute etter en virkelig skummel film! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det kommer jo veldig an på hvordan type filmer du blir skremt av og hva du mener er skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå