Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2. Inglourious Basterds — Tarantino, 'nuff said

Ville du også skrevet "Death Proof — Tarantino, 'nuff said"?

Bare jeg som likte Death Proof nok til og gi den en 8/10? Synes ikke det var en så gal film jeg..

8/10 i min bok. Jeg mener de som hater den har misforstått hele filmen og konseptet grindhouse-film... Koser meg hver gang jeg ser den...
Lenke til kommentar
På hvilken måte har de misforstått? (og hat er jo et sterkt ord)
Hate blir jo såklart feil ord å bruke, men regner med du skjønte akkurat hva jeg mente allikevel. De som mener at Death Proof skiller seg ut blant Tarantinos filmer som den skikkelig dårlige.

 

 

"Han gikk inn for å lage en dårlig film, og lyktes."
Han gikk inn for å lage en exploitation film, og lyktes. Jeg orker ikke å prøve å forsvare filmen ettersom den har blitt diskutert veldig mange ganger tidligere, og det er vanskelig å overtale noen som ikke liker noe til å endre mening. Jeg er vel en av de som synes Tarantino klarer å gjøre "kjerringprat", en dash kule bilscener og kjempebra soundtrack til en bra film.
Lenke til kommentar

Babes er såvidt jeg vet ofte en stor ingrediens i grindhouse-filmer. Tarantino er jo kjent for å gjøre sin egen vri på det meste, noe av det han er kjent for er dialogen i filmene sine, noe jeg personlig synes han er veldig flink til. Det jeg mente med at jeg tror mange har misforstått er at de kanskje hadde helt andre forventninger til filmen før de så den og dermed ble skuffet da den ikke var som de andre Tarantino-filmene de har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...