Cuneax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hadde en film premiere årstall x, om aldri så begrenset, da kan vi si at filmen kom ut i årstall x ;-) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2. Inglourious Basterds — Tarantino, 'nuff said Ville du også skrevet "Death Proof — Tarantino, 'nuff said"? Bare jeg som likte Death Proof nok til og gi den en 8/10? Synes ikke det var en så gal film jeg.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Syns den er grei selv, men med tanke på hvor mange Tarantino-fans som hater den var det på sin plass å spørre. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2. Inglourious Basterds — Tarantino, 'nuff said Ville du også skrevet "Death Proof — Tarantino, 'nuff said"? Bare jeg som likte Death Proof nok til og gi den en 8/10? Synes ikke det var en så gal film jeg.. 8/10 i min bok. Jeg mener de som hater den har misforstått hele filmen og konseptet grindhouse-film... Koser meg hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På hvilken måte har de misforstått? (og hat er jo et sterkt ord) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Han gikk inn for å lage en dårlig film, og lyktes." Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På hvilken måte har de misforstått? (og hat er jo et sterkt ord)Hate blir jo såklart feil ord å bruke, men regner med du skjønte akkurat hva jeg mente allikevel. De som mener at Death Proof skiller seg ut blant Tarantinos filmer som den skikkelig dårlige. "Han gikk inn for å lage en dårlig film, og lyktes."Han gikk inn for å lage en exploitation film, og lyktes. Jeg orker ikke å prøve å forsvare filmen ettersom den har blitt diskutert veldig mange ganger tidligere, og det er vanskelig å overtale noen som ikke liker noe til å endre mening. Jeg er vel en av de som synes Tarantino klarer å gjøre "kjerringprat", en dash kule bilscener og kjempebra soundtrack til en bra film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men det er ingenting som tilsier at exploitation generelt og carsplotation må inneholde masse kjerringprat? Ergo har man ikke misforstått filmen? Jeg vil bare klargjøre akkurat dette. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Babes er såvidt jeg vet ofte en stor ingrediens i grindhouse-filmer. Tarantino er jo kjent for å gjøre sin egen vri på det meste, noe av det han er kjent for er dialogen i filmene sine, noe jeg personlig synes han er veldig flink til. Det jeg mente med at jeg tror mange har misforstått er at de kanskje hadde helt andre forventninger til filmen før de så den og dermed ble skuffet da den ikke var som de andre Tarantino-filmene de har sett. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forslag til tøffee filmer ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Once Were Warriors. Få folk som er like tøffe som Temuera Morrison i den filmen. Ikke misforstå, filmen handler ikke om hvor barsk og rå han er, men det er et veldig godt element i en ellers utrolig bra film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forslag til tøffee filmer ? Alt med Clint Eastwood. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den tøffeste filmen til Clint Eastwood er Unforgiven. Jeg ble nesten blåst over ende over hvordan den filmen utviklet seg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) takker for forslag fler tøffe filmer ? Endret 4. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Crows Zero (2007) - Om en ungdomskole som pretty much innholder Japans sykeste slåssfikserte ungdommer, som kjemper om å være best. Ufattelig badass, selv for meg som egentlig avskyr slåssing. Se filmen hos Youtube Endret 4. desember 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forslag til tøffee filmer ? Alt med Clint Eastwood. Forresten: http://www.imdb.com/title/tt0112579/ Knalltøff. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ingen er tøffere enn Shadoe Stevens som mercenary-gone-baker-gone-towntamer i Traxx Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Crows Zero (2007) - Om en ungdomskole som pretty much innholder Japans sykeste slåssfikserte ungdommer, som kjemper om å være best. Ufattelig badass, selv for meg som egentlig avskyr slåssing. Se filmen hos Youtube vet du om noen Norske nettbutikker man kan få kjøpt denne ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kikket gjennom forumets liste over norske sider, men fant ikke noe nei. Hvorfor må den være norsk? 106 kr + porto på dvdpacific - http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=1079191 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg synes bare at det er best om det er norsk tekst og sånn, men engelsk tekst er også Ok. Off topic- kjøper heller herifra, ( den er sonefri ) Endret 4. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå